  • 21. Data: 2013-01-11 11:16:19
    Temat: Re: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jameda" kcn2in$3vj$...@s...org

    > Tyle gówna z siebie wydalasz, że sam nie wiesz
    > czy srasz bobkami czy na rzadko, i kiedy

    Jak już pisałem -- jaki bank, tacy jego obrońcy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-01-12 16:13:22
    Od: V <f...@h...com>

> [...]
    > inny uważa, iż celem rozmowy nie było spowodowanie bijatyki,
    > a bicepsy czy posiadane umiejętności rodem ze sztuk walki
    > nie odegrały w rozmowie znaczącej roli)
    >
    > -=-
    >
    > Zapraszasz kogoś do domu, aby go okraść, podpierając się
    > pisemną umową umożliwiającą okradanie gości w Twoim domu?
    >
    > Nie ja prosiłem bank o tę kartę, ale bank prosił mnie.
    > Zatem (IMO) bank powinien był zatroszczyć się o to, abym
    > nie stracił na tej współpracy -- gdyż mnie do niej namówił.
    >
    > -=-
    >
    > Jakie państwo będziecie tworzyć -- w takim będziecie żyć. :)

    idź i poproś o odsłuchanie rozmowy, jeśli wcisnęli ci coś innego niż
    zapewniali, to im zwróć i poroś o zadośćuczynienie za stracony czas i
    brak poszanowania dla ciebie. ty będziesz usatysfakcjonowany, a oni
    poprawią relacje z klientem.

    V.

  • 23. Data: 2013-01-13 00:22:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "V" kcruvh$671$...@m...internetia.pl

[...]

    Tak naprawdę zależało mi na tym, aby udowodnić, że bez uwłaczania im nie
    można tam niczego osiągnąć. :) Zamierzałem to osiągnąć -- i osiągnąłem
    całkiem niskim (9 złotych) kosztem, który zamierzam sobie odbić szarytka
    wygenerowaną dla mego ojca. :)

    Gdyby Mille dobrze mnie potraktował -- wziąłbym kredytówkę dla matki
    (matce stale mało -- dziś na przykład wydała na leki ojca 6 stów bez
    3 złotych) i Mille miałby dobrą klientkę. :)

    A tak -- może mieć co najwyżej (; Dobrego ;) klienta.

    -=-

    Gdy mi w dwa dni (tydzień temu) po kupnie rozpadł się but Reeboka
    (odpadła klamerka/szlufka mocująca sznurowadło -- nieszczęśliwie
    została przynitowana do skóry, zamiast do metalowej blaszki/podkładki)
    poszedłem z reklamacją do sklepu i zależało mi na pozytywnym rozpatrzeniu
    tejże reklamacji. Ale buty kosztowały bez jednego grosza 220 złotych. :)

    BTW -- wreszcie mam buty. :) Sizer (bo tam kupiłem) reklamację rozpatrzył
    natychmiast (od ręki i bezspornie, bez zadawania jakichkolwiek zbędnych
    pytań) i dwa dni później do drzwi moich zastukał kurier, niosąc pod pachą
    świeże, nowe buciki. :)

    Buty z Baty są chyba wykonywane z gówna -- nie wiem, czy krowiego,
    czy świńskiego. :) Tanie buty innych ,,firm'' także trzeba dosłownie
    nosić -- jak nosi się ciężar, plecak, towar, dziecko... A buty Reeboka?
    W tych butach po prostu się chodzi. :) I nie są drogie. :)

    Gdy buty z Baty rozpadły się w kilka dni po kupnie -- straciłem już
    sezon, w którym te buty kupiłem. Natomiast tu niemal nie zauważyłem
    ,,przestoju''. :) Buty to podstawa. ;) Można chodzić nago -- oby
    nie do kościoła, ale bez butów nie można chodzić, chyba, że po
    mieszkaniu, gdzie nie ma potłuczonych, brudnych butelek itp... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-01-14 10:18:44
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Won! Na onet!

    witrak()

    jameda <g...@e...invalid> wrote on 2013-01-10_19:51

  • 25. Data: 2013-01-15 18:57:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" kd0hf1$qut$...@s...cyf-kr.edu.pl

    witrak()> Won! Na onet!

    Dzięki serdeczne. :)

    > jameda <g...@e...invalid> wrote on 2013-01-10_19:51

    Eneuel Leszek Ciszewski>>> Czyli mamy tu dwie rozbieżne umowy.

    jameda>> Masz gówno w czaszce a nie dwie umowy

    -=-

    A do Mille -- bank jest usługodawcą, my jesteśmy usługobiorcami.
    I z tą prawidłowością nie warto dyskutować. Usługodawca to ten,
    kto służy, zaś usługobiorca to ten, kto ocenia usługi. Pracownik
    banku po pracy też bywa usługobiorcą -- w sklepie służy mu
    sprzedawca, w urzędzie służy mu urzędnik, w przychodni lekarskiej
    służy lekarz (przedstawiciel służby :) zdrowia) itd...

    I ja służbę Mille (jako klient) oceniłem tak, jak oceniłem.
    Bank zaproponował mi kartę kredytową (bank do mnie zadzwonił
    w tej sprawie) obiecał, że karta ta będzie dla mnie bezpłatna
    przez pierwszy rok użytkowania tej karty -- umowę swą złamał!

    Umowę złamał a reklamacji nie uznał.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-01-15 20:14:02
    Od: jameda <g...@e...invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski

    > witrak()> Won! Na onet!

    > Dzięki serdeczne. :)

    To było do ciebie obsrywaczu pbb

  • 27. Data: 2013-01-15 21:33:43
    Od: maruda <m...@n...com>

    Mam wenę twórczą i czuję kategoryczny imperatyw wcięcia się w dyskusję i
    przetłumaczenia dwóch znaków ascii...

    > służy lekarz (przedstawiciel służby :) zdrowia) itd...

    Jescze raz:

    > służby :) zdrowia

    Prawidłowe tłumaczenie:

    służby kurwa mać zdrowia

    (Przepraszam, NMSP)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 28. Data: 2013-01-15 23:47:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" 50f5bd29$0$1218$6...@n...neostrada.pl

    > Prawidłowe tłumaczenie:

    > służby kurwa mać zdrowia

    > (Przepraszam, NMSP)

    Tłumaczenie Twoje nie oddaje ducha ;) mojej wypowiedzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-01-16 00:05:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jameda" kd49pq$qb4$...@s...org

    > To było do ciebie obsrywaczu pbb

    Plącze się Tobie to i owo -- nawet w swym
    adresie niepotrzebnie wstawiłeś moje imię. :)

    Swego czasu grupa ludzi spłonęła (jadąc do Częstochowy)
    po tym, jak chciała decydować w moim imieniu bez mojej
    zgody. Być może podobna karę można zastosować wobec tych,
    którzy chcą wypowiadać się w moim imieniu bez mojej zgody. :)

    Wielu innych straciło zdrowie. :)
    Złośliwi mówią o nich, że ci nieszczęśnicy modlą się jakoś tak:

    -- Panie, dlaczego mój ból nie ma granic?
    -- Bo {Twój ból} znalazł się w strefie Schengen.

    Podpisuj się swoimi imionami czy pseudonimami, nie moimi.
    I weź pod rozwagę:

    -- mnie Samul w modlitwach swych stawiał przed sądem za moje wypowiedzi
    (mogę poszukać postów z przeszłości) ale stają przed sądem Kaczyński
    i Ziobro

    -- mnie słano do łopaty, sąd posłał autora AntyKomora do prac społecznych

    -- Kaczyńscy w 2005 roku ,,nadepnęli mi na odcisk'' i długo nie rządzili :)

    -- Jan Paweł II wszedł w konflikt ze mną i zmarł nieco ;) przedwcześnie,
    na dodatek upamiętniając godziną śmierci datę moich urodzin :)

    Wybierz sobie inny pseudonim. :)
    Mego imienia (Eneuel) nie używaj w sposób nieodpowiedni.

    -=-

    Bankowi Millennium winszuję ;) obrońcy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-01-16 00:07:39
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-10 19:29, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "bratek" 50eee556$0$26684$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli mamy tu dwie rozbieżne umowy.

    Nie powinien czasami ktoś wystapic o ubezwlasnowolnienie twojej osoby?