eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem › Re: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
    Date: Wed, 9 Jan 2013 00:13:06 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 40
    Message-ID: <kci96j$lru$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kcfitg$jvb$1@node2.news.atman.pl>
    <50ec031a$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <kchq5r$6ah$1@node1.news.atman.pl> <kchuhv$vbh$1@solani.org>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1357686803 22398 83.151.39.26 (8 Jan 2013 23:13:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2013 23:13:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585404
    [ ukryj nagłówki ]


    "jameda" kchuhv$vbh$...@s...org

    [ja, menda? -- ciekawy nick]

    > debil_leszek_przetłumaczony: Ale spróbuję to nadrobić tutaj, poniżej:

    > ciszewski nie potrafi używać języka

    > Piszę o gównianym debilu, o banku ani słowa

    > Jaki eneuel, takie gówno

    Wreszcie język rodem z Mille.
    I argumentacja rodem z Mille. Bank nie powołuje
    się na żadne argumenty -- tak, jak mój rozmówca. Ja
    tymczasem powołuję się (tutaj) na znaczenie użytych
    słów oraz (w banku) na umowę zawartą pomiędzy mną i bankiem.



    Złożyłem dwie reklamacje w tym właśnie (Mille) banku -- obie dotyczą
    tego samego problemu. Jedną reklamację bank uznał (naliczał opłaty
    przez wiele miesięcy -- i opłaty te zwrócił mi) drugą zaś odrzucił.
    Czym różniły się te reklamacje? -- tym, że w jednej z nich zmieszałem
    pracowników banku (i bank) z gównem, zaś w wypadku drugiej -- byłem uprzejmy.

    -=-

    Aby było jasne -- nie ja prosiłem bank o wiadomą kartę,
    ale bank prosił mnie, abym tę kartę wziął. I obiecał mi,
    że karta ta nie będzie mnie kosztowała ani złotówki
    w pierwszym roku używania tejże karty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1