  • 11. Data: 2017-04-14 14:45:57
    Temat: Re: Milion euro
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Twoje są pieniądze, ale nie gotówka - ta należy do NBP.
    Analogicznie z kartami - one też należą do banku, choć wydajesz nimi swoje pieniądze
    - i bank ma prawo wprowadzać ograniczenia w używaniu kart - więc i sposób używania
    gotówki - np. jednoczesne przenoszenie większych kwot - też może być ograniczone
    decyzją właściciela gotówki.

  • 12. Data: 2017-04-16 14:00:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Apr 2017 14:45:08 +0200, Trefniś<t...@m...com>
    wrote:
    > Co jest zwyczajnie _nieprawdą_ jak się okazało w tym wątku.
    > Który zresztą sam założyłeś, boś zaskoczony. Trol...

    No bo faktycznie byłem zaskoczony, że w strefie EU kogoś jeszcze
    obchodzi ile.gotówki przy sobie noszę.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-04-16 17:08:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2017 o 14:00 Marek <f...@f...com> pisze:

    > No bo faktycznie byłem zaskoczony, że w strefie EU kogoś jeszcze
    > obchodzi ile.gotówki przy sobie noszę.

    Interesuje dokładnie _wszystkich_ :)

    To zabawne, że niektórzy EU, strefę Schengen, ojro etc. traktują jak jakiś
    fetysz...
    Michniki et consortes nazwały to nową wersją Homo sapiens, czyli Człowiek
    2.0.

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2017-04-17 17:17:27
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2017-04-16 o 17:08, Trefniś pisze:

    > Interesuje dokładnie _wszystkich_ :)
    >
    > To zabawne, że niektórzy EU, strefę Schengen, ojro etc. traktują jak
    > jakiś fetysz...

    To zabawne... że ludzie traktują żelazną kurtynę jak fetysz...
    Lepiej było gdy musiałeś o paszport żebrać i włazić dygnitarzom
    partyjnym w dupę?
    O wywozie jakiejkolwiek gotówki mogłeś pomarzyć. Ale nie, lepiej
    ponarzekać na otwarte granice, popluć sobie na UE i strefę Schengen.

    > Michniki et consortes nazwały to nową wersją Homo sapiens, czyli
    > Człowiek 2.0.

    I miałby rację.
    Nie każdy chce być pislamistą 0.5, żyć w ksenofobicznym i katotalibskim
    państwie otoczonym fosą i drutem kolczastym.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2017-04-17 17:35:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Apr 2017 17:17:27 +0200, Kviat napisał(a):

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    To nieuleczalne :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2017-04-17 20:13:49
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2017 o 17:17 Kviat <null> pisze:

    Kviat, miałeś już szansę podyskutować, ale się jej zwyczajnie pozbawiłeś.
    EOD

    --
    Trefniś

  • 17. Data: 2017-04-17 21:47:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-17 o 20:13, Trefniś pisze:
    > W dniu .04.2017 o 17:17 Kviat <null> pisze:
    >

    > Kviat, miałeś już szansę podyskutować, ale się jej zwyczajnie pozbawiłeś.
    > EOD

    Jak ja uwielbiam tego Trefnisia :-)
    Wszystkim wokół potrafi przygadać a jak tylko ktoś
    zechce się wymienić poglądami, to Trefniś robi w tył zwrot
    i obwieszcza EOT/EOD.

  • 18. Data: 2017-04-18 00:26:45
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2017 o 21:47 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Jak ja uwielbiam tego Trefnisia :-)

    Masz z tym jakiś problem???

    > Wszystkim wokół potrafi przygadać a jak tylko ktoś
    > zechce się wymienić poglądami, to Trefniś robi w tył zwrot
    > i obwieszcza EOT/EOD.

    Nie nadstawiam drugiego policzka, każdy dostaje tyle szacunku, ile go ma
    dla innych.
    Dołącz spokojnie do grona "specjalnego poważania", nie musiałeś podbijać
    listy obecności.
    EOD

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2017-04-18 17:09:41
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2017-04-17 o 20:13, Trefniś pisze:
    > W dniu .04.2017 o 17:17 Kviat <null> pisze:
    >

    > Kviat, miałeś już szansę podyskutować, ale się jej zwyczajnie pozbawiłeś.
    > EOD

    Coś ci się pomyliło. Ja z tobą nie dyskutuję.
    Pewnie chciałbyś, ale już wielokrotnie się przekonałem, że próba
    dyskusji z pislamskim wyznawcą to strata czasu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2017-04-18 17:26:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-18 o 00:26, Trefniś pisze:

    > Masz z tym jakiś problem???

    Twoja osoba mi generalnie wisi.
    Piętnowałem bardziej modus operandi.

> [...]
    > dla innych.
    > Dołącz spokojnie do grona "specjalnego poważania", nie musiałeś podbijać

    Chyba Ci się coś pomerdało. Nadstawianie policzka
    to jest zupełnie coś innego niż bezradność i brak argumentów.