  • 1. Data: 2017-04-05 11:48:41
    Temat: Czy Tobie też Alior ukradł z konta 4zł? ;)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Alior potrącił 4zł za rzekome niewykonanie transakcji kartą w miesiącu
    za sumę 100zł i 31.03.2017 radośnie naliczyli prowizję. Operacje są
    widoczne w historii rachunku, ale jak się wyświetli kompletną historię.
    Jak się wyświetli historię samych kartowych - widoczne są tylko te po
    fuzji 27.03.2017, pozostałe nie;)
    Pobranie prowizji jest widoczne zawsze;)))
    No przejdę się tam do nich normalnie;)) Do końca marca było wykręcone i
    zaksięgowane kartą ponad 700zł.
    Znajomkowi oddali wczoraj sami bez upominania się;)

    --
    t0maszek

  • 2. Data: 2017-04-05 15:19:45
    Temat: Re: Czy Tobie też Alior ukradł z konta 4zł? ;)
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Tomaszek wrote:

> [...]
    > zaksięgowane kartą ponad 700zł.
    > Znajomkowi oddali wczoraj sami bez upominania się;)

    Rozumiem, że sytuacja dotyczy karty wydanej wcześniej przez BPH i
    przeniesionej teraz po fuzji operacyjnej do Aliora? To ja mam pewnie to
    samo.

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2017-04-05 17:15:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 5 Apr 2017 11:48:41 +0200, Tomaszek <t...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >widoczne w historii rachunku, ale jak się wyświetli kompletną historię.
    >Jak się wyświetli historię samych kartowych - widoczne są tylko te po
    Jak podali TOiP "dla przeniesionych" to zastanawiałem się jak to
    będzie z kartami za okres 27-31.03 :) Pewnie w tym okresie trzeba było
    zrobić 100 żeby nie naliczyło.

    Zamknąłem kartę 29.03 gdy wypowiadalem umowę rachunku, obsługa w banku
    sama mi to zaproponowała aby kartę zamknąć bo "nie można zamknąć (za
    30 dni) rachunku gdy będzie do niego aktywna karta". To mi nawet
    pasowało aby w kwietniu już nie myśleć o robieniu obrotu. Upewniłem
    się czy nie będzie opłaty - miało nie być. I faktycznie nic nie
    pobrali.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2017-04-05 17:55:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 11:48, Tomaszek pisze:
> [...]
    > zaksięgowane kartą ponad 700zł.
    > Znajomkowi oddali wczoraj sami bez upominania się;)

    Po telefonie na infolinie oddali. Miła obsługa, bezproblemowa. Czas
    oczekiwania: 20 minut.

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2017-04-05 18:35:58
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    WAM wrote:

    > Jak podali TOiP "dla przeniesionych" to zastanawiałem się jak to
    > będzie z kartami za okres 27-31.03 :) Pewnie w tym okresie trzeba było
    > zrobić 100 żeby nie naliczyło.

    Dzwoniłem na infolinię Alior. Czekałem na rozmowę 4 minuty. Niestety nie
    mogę się logować do bankowości elektronicznej więc na razie muszę polegać na
    tym, co mówią na infolinii.

    Wczoraj mówili, że widać moją historię na 15 miesięcy wstecz, przeniesioną z
    BPH. W sensie jeden pracownik infolinii wczoraj tak twierdził.

    Dzisiaj się dowiedziałem w trakcie jednej rozmowy:
    * wśród ostatnich operacji na koncie (mam tylko jedno) nie ma opłaty za
    kartę płatniczą (mam MC zbliżeniową)
    * pracownik infolinii widzi na moim koncie operacje od 26 marca, nie widać
    wcześniejszych
    * nie zrobiłem 100 zł obrotu od 26 marca
    * pracownik infolinii sugeruje, że brak opłaty mimo że w historii nie widać
    wystarczających operacji, wynika z tego że bank jednak się zorietnował, że
    te operacje były - bardzo ciężko mi w to uwierzyć

    --
    Wysłane z pola.

  • 6. Data: 2017-04-09 14:11:57
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    4 złote małe miki, ale koledze poszedł przelew na błędne konto.

    Po migracji zrobili kompletny burdel w zdefiniowanych odbiorcach, w
    szczególności, jeśli któremuś odbiorcy w ostatnich latach klient zmienił
    numer konta, to zmigrował się NAJSTARSZY numer konta, a nie NAJNOWSZY.

    Bezsensowne sortowanie historii operacji i brak minusa przy wypłatach to
    już tylko wisienka na torcie.

    Wyższa kultura.

    MJ