  • 1. Data: 2017-04-11 09:19:49
    Temat: No i po gotówce...
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/koniec-wyplat-w-goto
    wce,730732.html

    Ale jak oni to sobie wyobrażają bez delegalizacji gotówki w ogóle?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-04-11 10:35:54
    Temat: Re: No i po gotówce...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przecież są bankomaty i kasy w bankach.

  • 3. Data: 2017-04-11 10:51:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/koniec-wyplat-w-got
    owce,730732.html
    >Ale jak oni to sobie wyobrażają bez delegalizacji gotówki w ogóle?

    No wlasnie nie wiem.
    Pewnie jak to w PiS - pomysl goni pomysl, a kazdy pomysl to Dobra
    Zmiana.

    I nikt nie pomysli, ze co przepisy kaza przelac na konto, to pojdzie
    na konto, a reszta nie pojdzie :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-04-11 11:43:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Apr 2017 10:51:25 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I nikt nie pomysli, ze co przepisy kaza przelac na konto, to
    pojdzie
    > na konto, a reszta nie pojdzie :-)

    Z kontekstu newsa odniosłem wrażenie, że to ma wyeliminować sytuacje,
    w których całość.idzie.pod stołem.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-04-11 11:44:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 11:43, Marek pisze:
    > pojdzie
    >
    > Z kontekstu newsa odniosłem wrażenie, że to ma wyeliminować sytuacje, w
    > których całość.idzie.pod stołem.

    Ciekawe jak...

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-04-11 11:51:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-11 o 11:44, Liwiusz pisze:

    > Ciekawe jak...

    Zrobi się ulgę podatkową dla uczciwych :P

    --
    Pete

  • 7. Data: 2017-04-11 12:12:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Z kontekstu newsa odniosłem wrażenie, że to ma wyeliminować sytuacje,
    >w których całość.idzie.pod stołem.

    Bez umowy ?
    To co szkodzi dalej placic calosc pod stolem ?

    Wiec jedynie niektore matki sie uciesza, bo latwiej bedzie alimenty
    sciagnac.

    J.

  • 8. Data: 2017-04-11 15:32:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Apr 2017 11:44:28 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Ciekawe jak...

    Pewnie tak, jak kiedyś chciano w Anglii zabronić palenia papierosów w
    domu. Obywateli bardzo ten przepis poruszył, nie dlatego, że ktoś
    tylko próbuje ograniczać im swobody ale dlatego, że nie będą mogli
    palić w domu....

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-04-11 20:31:30
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pete w

    > Zrobi się ulgę podatkową dla uczciwych :P

    I ZUS społeczny się zmniejszy dla "odzyskanych"... ;P

    Właśnie Liwiusz pokazał jak to "wierzy w wyciągnięcie z szarej strefy"
    przedsiębiorców, ale "nie wie" jak wyciągnąć z szarej strefy przedsiębiorców
    płacących pod stołem "pracownikom na czarno"

    PoPISał się nie pierwszy raz...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2017-04-11 23:02:36