  • 11. Data: 2015-07-07 03:17:31
    Temat: Re: Meritum - przelew nie dotarł!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaceK" 559b0420$0$46861$c3e8da3$a...@n...astraweb.com

    > Chris, zjedz snickersa i przestań jojczyć. Jak ci forsa "przepadnie" to do banku
    dzwoń (a nie na grupę).

    (; Jasne! a na grupie tylko wychwalaj i podziwiaj!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-07-07 06:32:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

    [...]
    > Zlecenie było złożone wczoraj z terminem wykonania na dzisiaj. W takiej
    > sytuacji przelewy zawsze wychodzą pierwsza sesją KIR i jak z mBanku
    > korzystam od 15 lat, to nie przypominam sobie by nie wyszły pierwszą
    > sesją.

    Były co najmniej 3 czy cztery takie przypadki.
    KJ
    Two wrongs don't make a right, but three lefts do.

  • 13. Data: 2015-07-07 13:53:54
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 07 Jul 2015 00:41:34 +0200, JaceK napisał(a):

    > Chris, zjedz snickersa i przestań jojczyć. Jak ci forsa "przepadnie" to
    > do banku dzwoń (a nie na grupę).

    Postaraj się przeczytać mój post jeszcze raz, może wtedy dotrze do
    Ciebie, że nie "jojczyłem", tylko pytałem się na grupie, czy komuś
    jeszcze tego samego dnia nie przytrafiło się cos podobnego.
    A do banku dzwoniłem przed napisaniem swojego posta, ale konsultantka
    nic mi nie potrafiła odpowiedzieć, gdyż twierdziła, że nie ma dostępu do
    systemu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2015-07-07 14:01:46
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 02:29:58 +0200, Imka napisał(a):

    > Kiedyś w Meritum miałam przypadek że przelew dotarł na konto (był
    > widoczny w historii) natomiast saldo nie uwzględniało wartości tego
    > przelewu.

    Niestety, ale Meritum tak ma, sam to zaobserwowałem.
    Właściwie to przy każdym wewnętrznym przelewie występuje taka sytuacja,
    że środki znikają z konta z którego dokonuję przelewu, potem przez kilka
    (czasami kilkanaście) minut nie ma ich nigdzie, a dopiero po jakimś
    czasie pokazują się na koncie docelowym.
    Za pierwszy razem to się nawet dosyć zdenerwowałem, bo te środki
    zniknęły na dłuższy czas, ale potem już się przyzwyczaiłem, że "ten typ
    tak ma".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2015-07-07 14:23:37
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 14:01:46 +0200, Chris94 napisał(a):

> [...]
    > Za pierwszy razem to się nawet dosyć zdenerwowałem, bo te środki
    > zniknęły na dłuższy czas, ale potem już się przyzwyczaiłem, że "ten typ

    Najdłuższy okres "zamrożenia" salda jaki zaobserwowałam na swoim koncie
    to ponad 5 dni, nawet "jojczyłam" wtedy na grupie ;)
    <1...@4...net>

    Wystarczyło pojojczyć, nieruchome od pięciu dni saldo drgnęło w ciągu
    niespełna pół godziny po wysłaniu postu :D

    --
    Imka

  • 16. Data: 2015-07-07 14:34:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 559bbdd1$0$2190$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > swojego posta, ale konsultantka nic mi nie potrafiła
    > odpowiedzieć, gdyż twierdziła, że nie ma dostępu do

    Do którego banku dzwoniłeś? Do mBanku czy do Meritum?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-07-07 14:46:41
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 14:34:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Do którego banku dzwoniłeś? Do mBanku czy do Meritum?

    Do Merituma, choćby dlatego, że na wieczór były zapowiedziane tam jakies
    prace przy systemie, więc nie mogłem wykluczyć, że mój brak kasy mógł
    być z tym związany.
    Z mBankiem nigdy nie miałem tego typu problemów, chyba tylko raz mi się
    zdarzyło, że przelew poszedł drugą sesją zamiast pierwszą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2015-07-07 18:12:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 559bca30$0$27513$6...@n...neostrada.pl

    > Do Merituma, choćby dlatego, że na wieczór były zapowiedziane tam jakies
    > prace przy systemie, więc nie mogłem wykluczyć, że mój brak kasy mógł
    > być z tym związany.

    Zadzwoniłeś, więc dorzucili. :) [może i ja zadzwonię?...]

    > Z mBankiem nigdy nie miałem tego typu problemów, chyba tylko raz mi się
    > zdarzyło, że przelew poszedł drugą sesją zamiast pierwszą.

    Czyli zmieniasz zeznania lub odświeżasz pamięć. ;)
    Pod wpływem presji społeczeństwa czy z innegio powodu? ;)

    "Chris94" 559b02ea$0$8373$6...@n...neostrada.pl

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-07-07 22:18:56
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 18:12:33 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czyli zmieniasz zeznania lub odświeżasz pamięć. ;)
    > Pod wpływem presji społeczeństwa czy z innegio powodu? ;)
    >

    > "Chris94" 559b02ea$0$8373$6...@n...neostrada.pl

    Jest tak, jak napisałem. Nie przypominam sobie przypadku, żeby z mBanku
    środki nie wyszły pierwszą sesją, jednak nie mogę dać za to głowy, że
    nigdy tak się nie zdarzyło.
    Po prostu chodzi mi po głowie, że kiedyś taki przypadek miałem, że kasa
    wyszła drugą zamiast pierwszą sesją, ale już nie pamiętam co to był za
    bank. Mógł to być mBank, ale równie dobrze mógł to być jakiś inny.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2015-07-08 00:52:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 559c3431$0$27516$6...@n...neostrada.pl

    > Jest tak, jak napisałem. Nie przypominam sobie przypadku, żeby z mBanku
    > środki nie wyszły pierwszą sesją, jednak nie mogę dać za to głowy, że
    > nigdy tak się nie zdarzyło.

    Dość tego mataczenia.

    > Po prostu chodzi mi po głowie,

    Z jaką szybkością, w jakim kierunku?...
    Proszę skupić się na konkretach...
    Prowadzimy poważna rozmowę, nie pogaduszkę!

    > że kiedyś taki przypadek miałem, że kasa
    > wyszła drugą zamiast pierwszą sesją, ale już nie pamiętam

    Ale jednak zawracasz ludziom głowę tym przelewem z mBanku do Meritum?
    Jak Ci nie wstyd? [niewstyd? -- rzeczownik...] Prowadzimy tutaj
    poważne [rozmo... napiszę -- dyskusje] dyskusje, a Ty tymczasem
    sobie pogawędki ucinasz? Jak tak można?!

    > co to był za bank. Mógł to być mBank, ale
    > równie dobrze mógł to być jakiś inny.

    No właśnie. Nawet nie pamiętasz, z którego banku zlecasz przelew.
    Ale do innych masz pretensje. Więcej samokrytyki!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Dokładna ocena sytuacyjna, jaka miała swoje miejsce
    podczas spaceru [czyli nudzenia się] wykazała błędy
    we wcześniejszej ocenie wzdłużnego ;) położenia samochodu. Dzięki
    szczegółowym pomiarom wykonanym nowoczesnym przyrządem mierniczym
    (krokami -- kiedyś biegły sądowy tak mierzył szerokość ulicy, ale
    on mierzył swoimi krokami, a ja mierzyłem -- swoimi) mogłem nieco
    skorygować położenie samochodu na szkicu i rozmiar samochodu. Aby
    czymś zadowolić odbiorców, dodałem do szkicu różę wiatrów. :)

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/StrazMiejska/Straz
    Miejska.htm

    Zachęcam wszystkich do zapoznawania się z moimi sprawami sądowy. :)
    Biegły naprawdę mierzył szerokość jezdni krokami i na podstawie
    tak dokonanego pomiaru usiłował postawić swój werdykt. Przyznaję,
    że sądy są coraz gorsze w Polsce -- kiedyś mogłem zadawać pytania
    biegłemu a biegły musiał podpierać się rzeczywistością; dzisiaj
    nie mogę biegłemu zadawać pytań a biegły nie może opierać się
    o rzeczywistość. Ja różę wiatrów dodam z nudów. :) Podobnie
    nieco przesunę czy obrócę bądź przeskaluję samochód złożony ze
    znaków ASCII. Biegły czy sędzia nie ma pojęcia, jak to zrobić. :)
    Ale w tym dziwnym społeczeństwie bezwartościowi ludzie żebrzą
    (niedawno pracownicy sądowi strajkowali) i pną się na świeczniki,
    niszcząc ludzi, którym wszystko jest łatwe, proste, przyjemne...

    Moje stanowisko: Olej problem przelewu -- Meritum już nie ma. :)
    Ja straciłem 2 opłaty (w sumie niemal 4 dychy) a Meritum straszy
    możliwością skubnięcia kolejnej. Meritum był złym bankiem. Teraz
    jest już Wyższa kultura merytoryczna. ;) W przyszłości po prostu
    nie opieraj się o Meritum, czy raczej o to, czym kiedyś to było.

    ,,Akapit'' tuż po 'Postscriptum' pisałem tak, aby każda linia
    miała tyle samo znaków. Ale ten ostatni wyszedł sam taki. :)