  • 1. Data: 2015-07-07 11:02:46
    Temat: Umarlo PayU, niech zyje BM - 5% moneyback
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Chyba jeszcze niekt nie raportowal, ze od pewnego czasu dziala nowy serwis
    pozwalajacy na oplacanie rachunkow z KK - http://bm.pl. W zasadzie to
    odswiezony bluecash ;).
    Wlasnie sobie testuje, bo do konca lipca nie powieraja prowizji za
    transakcje, a za platnosci automatyczne mozna uzyskac 5% moneybacku.
    Niestety poziom bezpieczenstwa platnosci automatycznych wyglada slabo.

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2015-07-07 12:55:13
    Temat: Re: Umarlo PayU, niech zyje BM - 5% moneyback
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś już to przetestował? Po jakim czasie pieniądze docierają do adresata?

  • 3. Data: 2015-07-07 13:00:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 12:55:14 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś już to przetestował? Po jakim czasie pieniądze docierają do adresata?

    W czerwcu płaciłem za ich pośrednictwem kilka rachunków. Kasa u odbiorcy na drugi
    dzień najpóźniej a co mnie mile zdziwiło to na moje saldo w BM wpadło ok 100zł(5%
    zwrotu dają) Z tego salda więc zapłaciłem kolejny rachunek.

  • 4. Data: 2015-07-07 22:53:47
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-07-07 o 13:00, Kris pisze:

> [...]
    dzień najpóźniej a co mnie mile zdziwiło to na moje saldo w BM wpadło ok 100zł(5%
    zwrotu dają) Z tego salda więc zapłaciłem kolejny rachunek.

    Rzuciłem okiem ... i póki co lista dostawców
    do realizacji płatności (dostawców r-ków) nie jest zbyt obszerna
    i tylko 1 obsługująca czynsz, 3 wode, 4 prąd.

    No a to warunkuje możliwość zapłaty KK oraz uzyskanie tej 5% cofki
    promocyjnej
    max 25 zeta od pojedynczej transakcji i < 100 zl w sumie.

    Jak "rozwiną skrzydła" to może się załapie,
    na razie jak dla mnie gra nie warta świeczki
    - zbyt niskie kwoty rachunków mi się "załapują" ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-07-08 02:07:46
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Chyba jeszcze niekt nie raportowal, ze od pewnego czasu dziala nowy serwis
    > pozwalajacy na oplacanie rachunkow z KK - http://bm.pl.

    Od pewnego czasu, tzn. od listopada 2014.

  • 6. Data: 2015-07-08 11:55:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mnhe8r$c6d$...@n...news.atman.pl

    > Jak "rozwiną skrzydła" to może się załapie,
    > na razie jak dla mnie gra nie warta świeczki
    > - zbyt niskie kwoty rachunków mi się "załapują" ;)

    Getin i Krokodyl też zwracają.
    [i kot na uboczu, gdy znajdzie coś smaczniejszego...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-07-08 12:16:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mnhe8r$c6d$...@n...news.atman.pl

    Tak przy okazji. ;) Ty widzisz w Toyocie jakiś Depozyt
    Plus na 4 miesiące? Ja nie widzę. Widzę na 6 miesięcy...

    Wcześniej w ogóle nie widziałem lokaty 'Depozyt Plus' -- albo
    wcześniej nie było i pojawiła się dopiero po założeniu lokaty
    'Plan depozytowy', albo nie jestem zbyt spostrzegawczy, stąd
    teraz pytam, aby upewnić się, że dobrą zakładam.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-07-08 14:04:29
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Zwrot 5% jest tylko w trybie "manual" -> "Pobieraj dane z eFaktur z serwisu (ebok)
    Twojego dostawcy"?

  • 9. Data: 2015-07-08 15:19:00
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu środa, 8 lipca 2015 14:04:31 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > Zwrot 5% jest tylko w trybie "manual" -> "Pobieraj dane z eFaktur z serwisu (ebok)
    Twojego dostawcy"?

    OK, odpowiem sam sobie: zwrot jest zarówno przy ręcznym jak i automatycznym opłacaniu
    rachunków. Konieczne jest tylko, niestety, umożliwienie BM pobrania danych do
    płatności z systemu transakcyjnego odbiorcy.

    Ciekawostka: po wybraniu trybu ręcznego i płatności przelewem można jednak wybrać
    transakcję kartą.

  • 10. Data: 2015-07-09 08:26:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 07 Jul 2015 22:53:47 +0200, Waldek <m...@n...dam> wrote:
    > Rzuciłem okiem ... i póki co lista dostawców
    > do realizacji płatności (dostawców r-ków) nie jest zbyt obszerna
    > i tylko 1 obsługująca czynsz, 3 wode, 4 prąd.

    Wydawało mi się, że usługa wtedy jest atrakcyjna (i konkurencyjna dla
    banków),gdy zapłacić mogę każdemu po prostu podając jego nr rachunku,
    tak się nie da? Jaki sens jest w wprowadzaniu ograniczonej grupy
    odbiorców?

    --
    Marek