  • 1. Data: 2003-05-27 11:41:28
    Temat: Mbank - nieświeża ryba
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Prześledziłem dziś posty z ostatniego miesiąca i zauważyłem podniecenie
    nowymi kartami podobne troche do oczekiwania na Matrixa 2.

    W niedzielę postanowiłem pozyskać KK i wybór padł na Mbank. Zacheciła mnie
    opcje "na podstwie wpływów". Rachunek mam długo, obroty b.wysokie. Jakież
    było moje zdziwienie, gdy po naciśnieńciu "Wyślij wniosek" pokazała się cała
    lista dokumnetów, które mam dostarczyć (zaś. z pracy, umowy zlec., umowy
    najmu). Podobno ma sie ze mną skontaktowac agent. Pewnie ma daleko bo
    mieszkam w centum Wawy. Jak się skontaktuje, to mu powiem, gdzie se może
    wsadzić tą rybę.

    Poszedłem piechotą do WBK i złożyłem wniosek o KK złotą za 110 PLN (jakaś
    promocja, dorzucają podobno zegarek swołocza). W Mbanku jedyne 250 PLN.

    Pozdrawiam

    Malwiak

  • 2. Data: 2003-05-27 13:13:43
    Temat: Re: Mbank - nieświeża ryba
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 27 May 2003 13:41:28 +0200 "malwiak" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > W niedziel? postanowi?em pozyskaae KK i wybór pad? na Mbank. Zacheci?a mnie
    > opcje "na podstwie wp?ywów". Rachunek mam d?ugo, obroty b.wysokie. Jakie?
    > by?o moje zdziwienie, gdy po naci?nie?ciu "Wy?lij wniosek" pokaza?a si? ca?a
    > lista dokumnetów, które mam dostarczyae (za?. z pracy, umowy zlec., umowy
    > najmu).

    A czytales dokladnie? Ciekawe, ze w moim przypadku wystarczyl JEDEN
    kwit i dowod osobisty... No ale moze mam szczescie ;-)

    > Podobno ma sie ze mn? skontaktowac agent. Pewnie ma daleko bo
    > mieszkam w centum Wawy. Jak si? skontaktuje, to mu powiem, gdzie se mo?e
    > wsadziae t? ryb?.

    Agent jest nieszkodliwy... Umawia sie zwawo.

    > Poszed?em piechot? do WBK i z?o?y?em wniosek o KK z?ot? za 110 PLN (jaka?
    > promocja, dorzucaj? podobno zegarek swo?ocza). W Mbanku jedyne 250 PLN.

    I dobrze. Bedziesz mial doskonala karte. A jak bedziesz chcial
    zalatwic cokolwiek, to sie wzruszysz na maksa niekompetencja i brakiem
    zainteresowania personelu. I bedzie Ci zajmowala 45 minut np zmiana
    adresu... A jak zmienisz oddzial, w ktorym bedziesz chcial odebrac
    karte, to tez nie bedzie wesolo - ja swoja karte musialem ganiac po
    trzech oddialach. W ostatnim pani po 20 minutach szukania i dzwonienia
    powiedziala, ze nie ma... Zablefowalem, ze powiedziano mi, ze jest
    napewno... Za 15 minut sie znalazla :-)
    Nie powiem tez dobrego slowa o infolinii... 2 razy zapewniano mnie, ze
    transakcja na 7kzl odbedzie sie bez problemu, tak samo jak na nizsza
    kwote. Oczywiscie wywalilo RFI i 40 minut trwalo, zanim sie WBK
    dogadal z eService'm...

    Milych stosunkow z BZWBK zycze...

    Szymon

    ps. Nie zeby mBank byl zawsze super, ale jak wiadomo trawa zawsze jest
    bardziej zielona u sasiada, vel wszedzie dobrze gdzie nas nie ma...

  • 3. Data: 2003-05-27 13:27:48
    Temat: Re: Mbank - nieswieza ryba
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    >A czytales dokladnie? Ciekawe, ze w moim przypadku >wystarczyl JEDEN
    >kwit i dowod osobisty... No ale moze mam szczescie ;-)

    Jaki kwit?

    Zlota karta przychodzi kurierem. Inne karty przychodzily mi poczta z traba.
    Po co mam tam chodzic?

    pozdr

    Malwiak

  • 4. Data: 2003-05-27 14:26:43
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "malwiak" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Prześledziłem dziś posty z ostatniego miesiąca i zauważyłem podniecenie
    > nowymi kartami podobne troche do oczekiwania na Matrixa 2.

    [....]

    > Poszedłem piechotą do WBK i złożyłem wniosek o KK złotą za 110 PLN (jakaś
    > promocja, dorzucają podobno zegarek swołocza). W Mbanku jedyne 250 PLN.

    Nie wiem czy powinienes pisac tu takie rzeczy o mB. Zaraz Cie zjada,
    przeciez to najlepszy bank.

    --
    Wasyl

  • 5. Data: 2003-05-27 14:36:20
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jaki kwit?
    >
    > Zlota karta przychodzi kurierem. Inne karty przychodzily mi poczta z traba.
> [...]

    Powinieneś raczej napisać: "ZŁOTA KARTA", wiesz, żeby wszyscy zauważyli ;-) Nie
    ma to jak mały snobizm późnym popołudniem...

  • 6. Data: 2003-05-27 14:40:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "malwiak" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > Poszedłem piechotą do WBK i złożyłem wniosek o KK złotą za 110 PLN (jakaś
    > promocja, dorzucają podobno zegarek swołocza).

    I dobrze zrobiłeś !! VG bzwbk jest IMHO lepsza od mBankowej. Chociażby limit
    odpowiedzialności 40kzl, czy też lepsza obsługa przez inet. No i w niektórych
    punktach można dostać rabat.
    W mB menu KK w inecie jest STRASZNIE skopane; Podejrzewam też że będzie sporo
    innych błędów związanych z obsługą KK. A te wymagane dokumenty przy stałych
    wpływach na konto, to jakieś nieporozumienie.

  • 7. Data: 2003-05-27 14:43:15
    Temat: Re: Mbank - ryba psuje się od nogi
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy powinienes pisac tu takie rzeczy o mB. Zaraz Cie zjada,
    > przeciez to najlepszy bank.
    >
    > --
    > Wasyl

    Tym sie nie przejmuje. Używam mbanku od dawna i osobiście nie miałem
    kłopotów z systemem. Najbardziej mnie ..... (przepraszam denerwują)
    nieczynne bankomaty W SIEDZIBACH BRE/Multibanku, co zdażyło mi sie już kilka
    razy.

    Mimo ogólnie pozytywnej opinii nie potrafię zrozumieś czemu przelew do
    urzędu skarbowego muszę za każdym razem wpisywać z palca i czemu nie można
    informować o niezrealizowanych transakcjach. Reszta jest ok.

    Malwiak

  • 8. Data: 2003-05-27 14:49:24
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 27 May 2003 15:27:48 +0200 "malwiak" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Jaki kwit?

    Zaswiadczenie o zarobkach. I to wszystko. Agent wzial kwit, zerknal do
    dowodu i cale spotkanie trwalo 5-7 minut (zdazylem nawet regulamin
    przeczytac).

    > Zlota karta przychodzi kurierem. Inne karty przychodzily mi poczta z traba.
    > Po co mam tam chodzic?

    Rok i dwa miesiace temu BZWBK ni cholery nie chcial mi dac mojej
    wznowionej karty kredytowej inaczej niz w oddziale osobiscie...
    Fakt, nie Gold, tylko Classic - jakos nie przekonuja mnie blyskotki;
    wiem nie tylko kolorem sie roznia...

    Szymon

  • 9. Data: 2003-05-27 14:51:23
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > Powinieneś raczej napisać: "ZŁOTA KARTA", wiesz, żeby wszyscy zauważyli
    ;-) Nie
    > ma to jak mały snobizm późnym popołudniem...
    >
    > --

    To nie nazywa się snobizm, tylko LIMIT. Czarterując łódź lub awionetkę
    często muszę gwarantować kartą sumy, których zwykła karta nie chwyta. Wiem,
    że ci teraz głupio i napiszesz, że kupuje to popołudniami i z czystego
    snobizmu, ale zaoszczędzę ci prądu i wyjaśnię, że po prostu często jeżdżę w
    miejsca niedostępne. Posługiwałem sie dotąd kartami wydanymi w innym kraju.
    TERAZ POLSKA.

    Idź pokąsać na innej grupie

    Malwiak

  • 10. Data: 2003-05-27 15:02:56
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    >Zaswiadczenie o zarobkach. I to wszystko. Agent wzial kwit, zerknal do
    >dowodu i cale spotkanie trwalo 5-7 minut (zdazylem nawet regulamin
    >przeczytac).

    To wlasnie mialem na mysli. Mbank robi klientów w konia. Na
    http://info.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/dok.
    html jest wyraznie
    zaznaczone, ze jesli ubiegasz sie o karte ze wgledu na wplywy na rachunek w
    mBanku to NIE potrzeba dokumentów stwierdzajacych dochód (inna mozliwosc).

    Zadzwonila do mnie mila pani agentka i powiedziala, ze to co na internecie
    to bajki i ona wie, ze zawsze potrzeba. Jak powiedzialem, ze rezygnuje, to
    poinformowala mnie ze MUSZE zadzwonic na mlinke by wycofac wniosek (hehehe).

    Malwiak