  • 11. Data: 2003-05-27 15:15:46
    Temat: Re: Mbank - nieswieza ryba
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "malwiak" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > To wlasnie mialem na mysli. Mbank robi klientów w konia. Na
    > http://info.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/dok.
    html jest wyraznie
    > zaznaczone, ze jesli ubiegasz sie o karte ze wgledu na wplywy na rachunek w
    > mBanku to NIE potrzeba dokumentów stwierdzajacych dochód (inna mozliwosc).

    Najlepsze jest, to że taka samą KK tylko w Multi można dostać na podstawie
    _wpływów_ na konto _bez_ papierków ;D

  • 12. Data: 2003-05-27 15:23:29
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 27 May 2003 16:51:23 +0200 "malwiak" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > To nie nazywa si? snobizm, tylko LIMIT. Czarteruj?c ?ód 1/4 lub awionetk?
    > cz?sto musz? gwarantowaae kart? sumy, których zwyk?a karta nie chwyta.

    Tu akurat nie do konca - fakt, na Goldzie mozna miec limit niczego
    sobie. Ale akurat BZWBK oferuje dosc ciekawe karty nie zlote z
    limitami jak goldy - te karty z uniwerkami na reszce maja takie
    limity. No i jeszcze mozna miec fajnego zwyklego zielonego amex'a bez
    limitu (albo z bardzo wysokim).

    Poza tym upewnij sie (najlepiej samemu probujac zrobic transakcje),
    czy BZWBK nie bedzie Ci wywalalo RFI przy autoryzacji wysokich kwot...

  • 13. Data: 2003-05-27 15:24:50
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 27 May 2003 17:15:46 +0200 "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Najlepsze jest, to ?e taka sam? KK tylko w Multi mo?na dosta? na podstawie
    > _wp?ywów_ na konto _bez_ papierków ;D

    Fakt. Tak wlasnie jest w Multi... No coz... inny bank - inna procedura
    :-)

  • 14. Data: 2003-05-27 15:26:08
    Temat: Re: Mbank - ryba psuje się od nogi
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 27 May 2003 16:43:15 +0200 "malwiak" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Mimo ogólnie pozytywnej opinii nie potrafi? zrozumie? czemu przelew do
    > urz?du skarbowego musz? za ka?dym razem wpisywaae z palca

    Hint: moze kto inny ;-) nie rozumie, ze fajnie byloby tego nie
    robic...

  • 15. Data: 2003-05-27 15:27:52
    Temat: Re: Mbank - nie?wie?a ryba
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 27 May 2003 16:40:16 +0200 "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    > W mB menu KK w inecie jest STRASZNIE skopane;

    Co masz na mysli??

    > Podejrzewam te? ?e b?dzie sporo
    > innych b??dów zwi?zanych z obs?ug? KK.

    Dotychczas mBank raczej nie wypuszczal jakichs kosmicznych bubli...

  • 16. Data: 2003-05-27 15:45:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > W mB menu KK w inecie jest STRASZNIE skopane;

    Ergonomia - delikatnie mowiac to menu jest lekko niewygodne i nieczytelne.

    > Podejrzewam tez ze bedzie sporo
    > innych bledów zwiazanych z obsluga KK.

    > Dotychczas mBank raczej nie wypuszczal jakichs kosmicznych bubli...

    Ale za to pewne LEGENDARNE bugi (drobiazgi) do __dziś__ nie są poprawione ;-)

  • 17. Data: 2003-05-27 15:47:32
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 27 May 2003 17:45:46 +0200 "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Ergonomia - delikatnie mowiac to menu jest lekko niewygodne i nieczytelne.

    Ergonomia to cala nauka. Moze uczyles sie u innego profesora niz oni
    ;-)

    > Ale za to pewne LEGENDARNE bugi (drobiazgi) do __dzi?__ nie s? poprawione ;-)

    Wymien jakies bugi, zebym sie mogl zapoznac...

  • 18. Data: 2003-05-27 17:24:04
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Szymon Marjanski wrote:
    [...]

    > zainteresowania personelu. I bedzie Ci zajmowala 45 minut np zmiana
    > adresu... A jak zmienisz oddzial, w ktorym bedziesz chcial odebrac
    Nie żebym lubił BZWBK ale zmiana adresu to było napisanie oświadczenia.
    I przesłanie go faksem z oddziału do CKC
    > karte, to tez nie bedzie wesolo - ja swoja karte musialem ganiac po
    > trzech oddialach. W ostatnim pani po 20 minutach szukania i dzwonienia
    A tu muszę sie zgodzić. Miałem podobnie z dodatkową dla brata.

    [..]

    KJ

  • 19. Data: 2003-05-27 17:26:48
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    malwiak wrote:

> [...]
    > to bajki i ona wie, ze zawsze potrzeba. Jak powiedzialem, ze rezygnuje, to
    A to jakaś kosmiczna bzdura.
    W moim przypadku było potrzebne ksero Książeczki Wojskowej. I tyle.
    Więc pani agentke zwyczajnie się myli/kłamie.
    KJ

  • 20. Data: 2003-05-27 19:28:46
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "malwiak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To nie nazywa się snobizm, tylko LIMIT. Czarterując łódź lub awionetkę
    > często muszę gwarantować kartą sumy, których zwykła karta nie chwyta.
    Wiem,
    > że ci teraz głupio i napiszesz, że kupuje to popołudniami i z czystego
    > snobizmu, ale zaoszczędzę ci prądu i wyjaśnię, że po prostu często jeżdżę
    > miejsca niedostępne. Posługiwałem sie dotąd kartami wydanymi w innym
    kraju.

    a slonia tesz masz ?
    ja bym bardzo chcial miec - takiego roooooozowego