  • 1. Data: 2003-05-27 10:46:04
    Temat: Lukas zmienia oprocentowanie
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Zmiana oprocentowania
    W związku z ostatnimi zmianami podstawowych stóp procentowych przez Radę
    Polityki Pieniężnej od 27 maja 2003r. LUKAS Bank obniżył oprocentowanie
    środków zgromadzonych na kontach osobistych.
    Oprocentowanie rachunku bieżącego spadło średnio o 0,25% i wynosi
    odpowiednio 4,0% dla e-KONTA PRO oraz 1,25% dla pozostałych kont. Natomiast
    oprocentowanie lokat terminowych w LUKAS Banku sięga 4,9% w skali roku.

  • 2. Data: 2003-05-27 11:15:42
    Temat: Re: Lukas zmienia oprocentowanie
    Od: e...@p...onet.pl

    To pol biedy - gorzej ze podnosi opaty:
    - za papierowe potwierdzenia przelewow (dla mnie jak dotad glowny atut) i
    - za limit pozyczki w koncie
    - o 100 proc. !!!
    wiecej: http://www.lukas.com.pl/obanku.asp#w111
    chyba za dobrze im idzie, ze postanowili tak przywalic - powoli przestaje to
    byc konkurencyjne: z takimi oplatami to ja sobie wole poszukac banku o lepszej
    funkcjonalnosci i z lepsza marka. bleee :-P

  • 3. Data: 2003-05-27 11:30:52
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lepszej
    > funkcjonalnosci i z lepsza marka. bleee :-P

    mysle ze jeszcze w tym roku wprowadza stala oplate za prowadzenie konta
    cos kolo 3-4 zl miesieczne + jakies ubezpieczenie NNW na otarcie lez

    PiotR

  • 4. Data: 2003-05-27 12:52:47
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik e...@p...onet.pl pisze:

    > To pol biedy - gorzej ze podnosi opaty:
    > - za papierowe potwierdzenia przelewow (dla mnie jak dotad glowny atut) i
    :-(
    Pamięta ktoś może ile w Fortisie wynosi taka opłata?
    > - za limit pozyczki w koncie
    Heh, właśnie się miałem starać u nich o pożyczkę w koncie.
    > - o 100 proc. !!!

    > z takimi oplatami to ja sobie wole poszukac banku o lepszej
    > funkcjonalnosci i z lepsza marka. bleee :-P
    Fortis? Te bezpłatne wypłaty we wszystkich bankomatach mnie nęcą.

  • 5. Data: 2003-05-27 12:54:14
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Oprocentowanie rachunku bieżącego spadło średnio o 0,25% i wynosi
    > odpowiednio 4,0% dla e-KONTA PRO oraz 1,25% dla pozostałych kont.

    Jak srednio 0,25% skoro procz Pro wszystkie spadly o 0,50% :-)

    > Natomiast
    > oprocentowanie lokat terminowych w LUKAS Banku sięga 4,9% w skali roku.

    3-miesieczna stala spadla o 0,3%, 1-roczna o 0,1% ale 6-miesieczna
    nie spadla nic a 9-miesieczna (promocja z Meganka :-) wzrosla o 0,1%.
    Tak wiec nie jest tak zle - gorzej ze, niektore oplaty wzrosly...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2003-05-27 13:18:28
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > mysle ze jeszcze w tym roku wprowadza stala oplate za prowadzenie konta
    > cos kolo 3-4 zl miesieczne + jakies ubezpieczenie NNW na otarcie lez

    To się wtedy rozstaniemy :-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-05-27 13:28:12
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > To się wtedy rozstaniemy :-)
    >
    > Piotrek

    koniec z dobrymi opiniami o lukasie...ostatnio za slodko bylo tutaj o
    nim...zreszta nie ukrywam, ze sam duzo dobrych opinii pisalem
    nalezy sie powstrzymac bo beeedzie to co z + w telefonii ...upadnie w oczach
    uzytkownikow, a jak moze z tym ostatnim jest sie zwiazanym umowa
    dlugookresowa to z banku mozna szybko zrezygnowac....

  • 8. Data: 2003-05-27 16:33:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bavn72$9l5$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Jak srednio 0,25% skoro procz Pro wszystkie spadly o 0,50% :-)

    Moze dlatego, że niektore lukasowe RORy mialy 0% i nie spadły.
    (nie chce mi sie sprawdzac teraz, ktore, ale byl co najmniej jeden taki
    rodzaj)
    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-05-27 18:10:29
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Moze dlatego, że niektore lukasowe RORy mialy 0% i nie spadły.
    > (nie chce mi sie sprawdzac teraz, ktore, ale byl co najmniej jeden taki
    > rodzaj)

    Chyba stare konto Standard czy cos takiego?
    BTW, witam po powrocie poznanskiego milosnika BZWBK ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-05-27 18:30:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bb09o1$kst$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Chyba stare konto Standard czy cos takiego?

    Jeszcze jest konto Lokata - chyba 0% od srodkow nie na lokacie, tylko nie
    wiem, czy moga to byc srodki rozne od 0zl - ale i tak mogli liczyc, ze %%
    nie zostaly obnizone ;)

    --
    Robert