  • 1. Data: 2003-05-27 10:09:16
    Temat: karty kredytowe PKOBP i opłata za transakcje zagraniczne
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    właśnie oglądam TOiP kart PKOBP i okazuje się, że za rozliczanie
    zagranicznych transakcji bezgotówkowych pobierają 1% wartości transakcji

    to chyba ewenement wśród kart kredytowych - mam rację ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-05-27 10:20:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 27 May 2003 12:09:16 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >właśnie oglądam TOiP kart PKOBP i okazuje się, że za rozliczanie
    >zagranicznych transakcji bezgotówkowych pobierają 1% wartości transakcji
    >
    >to chyba ewenement wśród kart kredytowych - mam rację ?

    Nie pomyliles z VC charge ??
    Ale tam prowizja jest chyba i w kraju i za granica.

    Natomiast przy KK PKOBP niestety pobiera obowiazkowe ubezpieczenie
    kredytu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2003-05-27 10:25:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

    > właśnie oglądam TOiP kart PKOBP i okazuje się, że za rozliczanie
    > zagranicznych transakcji bezgotówkowych pobierają 1% wartości
    > transakcji

    ... karta Diners Club.

    Wiesz, Dinersy rzadza sie swoimi prawami. I jakos watpie, zeby ciebie
    ten problem dotyczyl 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2003-05-27 10:36:21
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Nie pomyliles z VC charge ??
    > Ale tam prowizja jest chyba i w kraju i za granica.

    zobacz TOiP
    nawet diners club ma 1% opłaty :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-05-27 10:51:42
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bavdhg$fq3$...@n...news.tpi.pl,
    plusz <p...@i...usun_spam.pl>:
    > właśnie oglądam TOiP kart PKOBP i okazuje się, że za rozliczanie
    > zagranicznych transakcji bezgotówkowych pobierają 1% wartości
    > transakcji
    >
    > to chyba ewenement wśród kart kredytowych - mam rację ?

    Tez mnie to uderzylo - i zniechecilo - gdy ogladalem te oferte zaraz jak sie
    pojawila.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-05-27 11:04:39
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Wiesz, Dinersy rzadza sie swoimi prawami. I jakos watpie, zeby ciebie
    > ten problem dotyczyl 8-)

    hmm.....
    każdy ma prawo wątpić :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-05-27 11:28:00
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Tez mnie to uderzylo - i zniechecilo - gdy ogladalem te oferte zaraz
    jak sie
    > pojawila.

    Jak przyjdzie rozliczenie z majowego wypadu to napiszę ile mnie
    ściachali za płatności w SKK kartą kredytową MC PKO BP SA

  • 8. Data: 2003-05-27 11:39:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

    > Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > zobacz TOiP
    > nawet diners club ma 1% opłaty :)

    Nie _nawet diners_ tylko _wlasnie_ Diners.

    Kredytowki VISA/MC nie maja.

    MJ

  • 9. Data: 2003-05-27 11:41:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

    > Natomiast przy KK PKOBP niestety pobiera obowiazkowe ubezpieczenie
    > kredytu.

    0.06% to majatek raczej nie jest. Przy transakcjach zagranicznych
    znacznie wazniejsze sa roznice kursowe - a te miedzy roznymi bankami
    sa znaczne.

    MJ

  • 10. Data: 2003-05-27 11:50:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Nie _nawet diners_ tylko _wlasnie_ Diners.
    >
    > Kredytowki VISA/MC nie maja.

    no tak

    po wczytaniu się w tabelkę rzeczywiście potwierdzam swój błąd

    najpierw jest Visa Clasic , Visa Gold później Diners Club więc się
    zasugerowałem, że to kredytowe

    dopiero później są wymienione opłaty za karty kredytowe

    --
    pozdrawiam
    plusz