  • 1. Data: 2003-05-27 10:08:12
    Temat: Po jakim kursie spłaca się kredyt?
    Od: "K. W." <i...@w...pl>

    Witam.

    Jesli wezme kredyt w CHF, to po jakim kursie będę spłacał: kupna czy
    sprzedaży? dewiz czy pieniądza? z jakiego dnia?

    Pozdrawiam, i dziękuję za odpowiedzi.

    KW

  • 2. Data: 2003-05-27 10:18:48
    Temat: Re: Po jakim kursie spłaca się kredyt?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "K. W." <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli wezme kredyt w CHF, to po jakim kursie będę spłacał: kupna czy
    > sprzedaży? dewiz czy pieniądza? z jakiego dnia?

    po tym wyższym

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-27 10:31:56
    Od: "magia/maggie" <m...@h...pl.wytnijto>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "K. W." <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    zalezy jaki bank, jaki kredyt i co w umowie.
    w Pekao SA kredyty samochodowe sa splacane kursem srednim NBP obowiazujacym
    danego dnia.

    mag.

  • 4. Data: 2003-05-27 10:40:57
    Od: "K. W." <i...@w...pl>

    > zalezy jaki bank, jaki kredyt i co w umowie.
    > w Pekao SA kredyty samochodowe sa splacane kursem srednim NBP
    obowiazujacym
    > danego dnia.

    Pekao BP, kredyt hipoteczny.....

  • 5. Data: 2003-05-27 10:55:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    K. W. <i...@w...pl> wrote:

    > Jesli wezme kredyt w CHF, to po jakim kursie będę spłacał: kupna czy
    > sprzedaży? dewiz czy pieniądza? z jakiego dnia?

    Wszystko jest określone w umowie kredytowej i zależy od konkretnego banku i
    rodzaju kredytu. Poproś o umowę kredytową albo po prostu zapytaj w banku, w
    którym zamierzasz wziąć kredyt.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-05-27 17:05:28
    Od: t...@p...onet.pl

    Z reguły po kursie sprzedaży dewiz z dnia spłaty raty. Uwaga: kurs ten może się
    zmieniac kilkakrotnie w ciagu dnia.

    Tensor1

  • 7. Data: 2003-05-28 09:18:34
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    K. W. wrote:
> [...]

    Nie ma takiego banku :)
    Ale za to jesteś pierwszy (o kim wiem), który pomylił się w ten sposób.
    Zawsze w przypadku pomyłki było "PKO SA". ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-05-28 10:22:37
    Od: "K. W." <i...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bb1uqq$85k$1@foka.acn.pl...

    > Nie ma takiego banku :)
    > Ale za to jesteś pierwszy (o kim wiem), który pomylił się w ten sposób.
    > Zawsze w przypadku pomyłki było "PKO SA". ;))

    jaki wnikliwy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna, tak
    lepiej?

  • 9. Data: 2003-05-28 10:29:08
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    K. W. wrote:
> [...]

    1. Nie bierz tego do siebie :)
    Nie chciałem być złośliwy, pomyłki zdarzają się bardzo często i są
    powodowane przez dużą zbieżność nazw tych dwóch banków. Jak ktoś nie ma
    z tematem do czynienia na codzień, to mnie takie rzeczy nie dziwią.

    2. Tak, dużo lepiej :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl