  • 1. Data: 2004-10-08 18:44:03
    Temat: Max. wypłata Electronem z eKonta.
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Jest ograniczona tylko tym co na rachunku czy istnieje jakaś sztywna granica
    np.10kPLN?
    A jeśli tak, to mając 2 karty do jednego eKonta, to ile mogżna wybrać?
    Czy wogóle w bankomatach bywają kwoty rzędu 10, 20 lub więcej kPLN?
    A może jest to ograniczone ilością (grubością) pliku banknotów?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2004-10-08 18:49:09
    Temat: Re: Max. wypłata Electronem z eKonta.
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy wogóle w bankomatach bywają kwoty rzędu 10, 20 lub więcej kPLN?
    > A może jest to ograniczone ilością (grubością) pliku banknotów?

    W Euronetach jest ograniczenie ilosci jednoczesnie wydawanych banknotow,
    chyba do 40 (ale 4000 nie daje sie na ogol wziac na raz, bo zazwyczaj
    ostatnia setke chce wydac w formie 2x50, wiec 3900, wzglednie 3950 jest ta
    praktyczna granica pojedynczej transakcji, w typowym bankomacie Euronetu).
    Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie aby wykonac wiecej transakcji jedna
    za druga. Limit dzienny ustala sie chyba w mBanku przez internet
    (przynajmniej tak jest w Multi). Kiedys byly jakies niezbyt atrakcyjne
    limity (1000 zł na dobe) ale chyba od tamtego czasu mBank zrobil jakies
    postepy.

    marekz

  • 3. Data: 2004-10-08 18:56:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > bo zazwyczaj ostatnia setke chce wydac w formie 2x50, wiec 3900,
    > wzglednie 3950 jest ta praktyczna granica pojedynczej transakcji, w

    Starczy, bo jak się okazało (mLinia), jednorazowo nie wypłacę więcej niż
    5kPLN. Ale raczej na dwie tury, bo tyle banknotów, to może nie wyleźć
    jednocześnie ;)

    > Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie
    > aby wykonac wiecej transakcji jedna za druga.

    Dokładnie, tak będzie bezpieczniej.

> [...]
    > Kiedys byly jakies niezbyt atrakcyjne limity (1000 zł na dobe) ale
    > chyba od tamtego czasu mBank zrobil jakies postepy.

    Ustala się, ale nie więcej niż 5kPLN (wg mLinii).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-10-08 19:23:25
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Jest ograniczona tylko tym co na rachunku czy istnieje jakaś sztywna
    granica
    > np.10kPLN?

    Max 5000 zl - ustalasz telefonicznie lub via internet. Standardowo jest
    ustalone chyba 1000 zl

    > A jeśli tak, to mając 2 karty do jednego eKonta, to ile mogżna wybrać?

    10.000 zl?

    > Czy wogóle w bankomatach bywają kwoty rzędu 10, 20 lub więcej kPLN?

    Tak

    Warto pamietac o limicie transakcji zaleznym od bankomatu - od 2000 (a
    spotkalem sie nawet z czasowym ograniczeniem do 500 zl/transakcja) do 5000
    zl. W euronecie jest to chyba max 3900 zl.

    Do tego czasami warto pamietac o dziennym limicie wyplat - np. 3
    transakcji - wtedy pomimo tego, ze np. mozna karta wyplacic do wysokosci
    salda (np. Fortis) wiecej niz jakies 10 tys sie nie wyplaci...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2004-10-08 19:26:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Warto pamietac o limicie transakcji zaleznym od bankomatu - od 2000 (a
    > spotkalem sie nawet z czasowym ograniczeniem do 500 zl/transakcja) do
    > 5000 zl. W euronecie jest to chyba max 3900 zl.

    Jednorazowo? Czy na jedną kartę?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2004-10-08 22:34:12
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Jednorazowo? Czy na jedną kartę?

    Jednorazowo - ale najlepiej zapytaj w euronecie. Pamietam ze chyba kiedys
    nie chcial wyplacic wiecej niz 2900 jednorazowo.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2004-10-09 05:38:52
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jednorazowo - ale najlepiej zapytaj w euronecie. Pamietam ze chyba
    > kiedys nie chcial wyplacic wiecej niz 2900 jednorazowo.

    Ostatnio wypłacałem nieco ponad 2kPLN i nie było problemów.
    W każdym razie dzięki wszystkim.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret