  • 1. Data: 2004-10-08 16:49:39
    Temat: a o co tu chodzi tak naprawde??
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Bo mozne teraz kupic lokate prywatyzacyjna ale slyszale ze mozna tez bedzie
    kupic sobie normalne akcje. Co jest lepsze i czym to sie rozni?

  • 2. Data: 2004-10-08 17:00:41
    Temat: Re: a o co tu chodzi tak naprawde??
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Tapio <t...@g...pl> w wiadomości (in msg)
    news:ck6gkq$75b$1@nemesis.news.tpi.pl napisał/a (wrote):
    > Bo mozne teraz kupic lokate prywatyzacyjna ale slyszale ze mozna tez
    > bedzie kupic sobie normalne akcje. Co jest lepsze i czym to sie rozni?

    M.in. tym, ze w przypadku l.p. nie bedzie redukcji (w przypadku wyzszego od
    podazy popytu na akcje).

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."

  • 3. Data: 2004-10-08 17:05:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 18:49:39 +0200, "Tapio" <t...@g...pl> wklepał(-a):

    >Bo mozne teraz kupic lokate prywatyzacyjna ale slyszale ze mozna tez bedzie
    >kupic sobie normalne akcje. Co jest lepsze i czym to sie rozni?

    Lokata
    - zniżka 4% przy zakupie
    - bez redukcji (tyle dostaniesz, ile wpłacisz)
    - 1 akcja na 20 posiadanych po roku
    - kolejki przed bankiem.

    Zapisy w biurze maklerskim
    - bez zniżki
    - bardzo prawdopodobna redukcja zakupu
    - bez większych problemów przy zakupie.

    Jak coś przeoczyłem to niech mnie ktoś poprawi.

  • 4. Data: 2004-10-08 17:30:54
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, Sławomir Szyszło,
    tak słodko gaworzy:

    Errata do zapisów w BM:
    - bez kolejki
    - bez zysku na pierwszych sesjach
    ;)

    --
    woy

    'Ja narisował szkołu. Eto sportiwnyj zał. Zdzies' sidiat liudi.
    No eto nie wsio. Ja jeszczio narisuju, kak my sidieli noczju.
    I kak nas naczali wzrywat'.'

  • 5. Data: 2004-10-08 17:51:28
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Fri, 8 Oct 2004 19:30:54 +0200, "woy"
    <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> wrote:

    >Errata do zapisów w BM:
    >- bez kolejki
    >- bez zysku na pierwszych sesjach
    >;)

    Z zyskiem czy bez, to o róznicy pomiędzy LP i BM nie stanowi! W obu
    przypadkach kupujesz z identycznym, 4% upustem.

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]
    "Ubi ordo deficit, nulla virtus sufficit"

  • 6. Data: 2004-10-08 19:54:16
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, Circulus
    Vitiosus, tak słodko gaworzy:

    > Z zyskiem czy bez, to o róznicy pomiędzy LP i BM nie stanowi! W obu
    > przypadkach kupujesz z identycznym, 4% upustem.

    Tylko w pierwszej transzy. W drugiej upust jest o połowę mniejszy.