  • 1. Data: 2004-10-08 17:35:44
    Temat: sprzedaż akcji PKO BP
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Witam,

    załóżmy że założyłem sobie lokatę prywatyzacyjną, w jaki sposób mógłbym te akcje
    spieniężyć, gdyby nagle potrzebna byłaby mi gotówka; chodzi mi o to czy do tego
    celu trzeba będzie zakładać rachunek maklerski czy wystarczy wizyta w okienku
    PKO BP i złożenie odpowiedniej dyspozycji.

    z góry THX za odpowiedzi
    pozdr
    nod

  • 2. Data: 2004-10-08 18:35:56
    Temat: Re: sprzedaż akcji PKO BP
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "nod" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > celu trzeba będzie zakładać rachunek maklerski czy wystarczy wizyta w okienku
    > PKO BP i złożenie odpowiedniej dyspozycji.

    Zerknij tutaj:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=lokata_p/prywatyzac
    ja_zgoda=1/zone=-1/section=ogol/layout=prywatyzacja
    Jedna uwaga: ogłoszenie ceny sprzedaży powinno nastąpić na początku listopada.
    yamma