  • 1. Data: 2004-10-08 16:50:28
    Temat: Lokata prywatyzacyjna -> pełnomocnictwo -> Znaczki skarbowe
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    Na stronach internetowych PKO BP jest mowa o znaczkach skarbowych na
    pełnomocnictwo do zakupu akcji. W związku z tym moje pytania brzmią:
    1. Czy PKO BP prowadzi sprzedaz znaczków skarbowych czy tylko urzedy
    państwowe ???
    2. Czy pełnomocnictwa nalezy udzielic od razu czy mozna przyjsc tydzien pozniej
    i udzielic pelnomocnictwa i zalatwic sprawe znaczkow skarbowych ??

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-10-08 18:27:51
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "hmm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozniej
    > i udzielic pelnomocnictwa i zalatwic sprawe znaczkow skarbowych ??

    Z tego co pamiętam, w procedurze wewnętrznej jaką dostaliśmy na okoliczność LP
    była mowa o tym, że każde stanowisko powinno być zaopatrzone w odpowiednią ilość
    znaczków skarbowych. Oczywiście mam tu na myśli pełnomocnictwo jakie udzielasz
    bankowi a nie przypadek gdy zakładasz LP w czyimś imieniu (w tym przypadku
    potrzeba poświadczenia notarialnego).
    yamma

  • 3. Data: 2004-10-09 14:13:23
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    > pełnomocnictwo do zakupu akcji. W związku z tym moje pytania brzmią:
    > 1. Czy PKO BP prowadzi sprzedaz znaczków skarbowych czy tylko urzedy

    PKO prowadzi sprzedaż znaczków,

    > 2. Czy pełnomocnictwa nalezy udzielic od razu czy mozna przyjsc tydzien
    pozniej
    > i udzielic pelnomocnictwa i zalatwic sprawe znaczkow skarbowych ??

    pełnomocnictwo dla banku i znaczki tylko w momencie zakładania lokaty

    pozdrawiam