  • 1. Data: 2004-10-08 16:41:50
    Temat: Lista kolejkowa - zaczeło sie - pierwsze wrażenia
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    No i zaczęło się jestem w liście kolejkowej.
    Atmosfera jest naprawdę nieprawdopodobna , wystarczy tylko spojrzeć na ten
    tłum ludzi-robi wrażenie.
    Mój ojciec mówi że te listy kolejkowe są naprawdę bardzo dobrym pomysłem ,
    ponieważ dzięki nim mam bezpośrednią możliwość zapoznania się z historią

    Moja pierwsza wachta jest dzisiaj w nocy ,więć nad ranem podam więcej
    szczegółów.

    Wszystkim życzę krótkich kolejek.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-08 16:47:18
    Od: "psg" <p...@k...net.pl>

    "Markus" <A...@o...pl> wrote in message
    > Moja pierwsza wachta jest dzisiaj w nocy ,więć nad ranem podam więcej
    > szczegółów.

    ja pierdykam, dobrze, ze wyjezdzam
    stac w nocy na deszczu, a fe :(

    i tak lysi przyjda i was przegonia

    PZDR PSG

    p.s. na Forex lepiej wchodzcie tam mozna zarobic bez stania w kolejce :)
    p.s.' jakas platforma powinna zorganizowac kolejki do siebie, ale bylby
    wtedy popyt ... czy to nie jest stary chwyt marketingowy z wyczerpujacym sie
    towarem? ;)

  • 3. Data: 2004-10-08 16:57:20
    Od: "fw20" <f...@p...fm>

    Użytkownik "psg" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > p.s.' jakas platforma powinna zorganizowac kolejki do siebie, ale bylby
    > wtedy popyt ... czy to nie jest stary chwyt marketingowy z wyczerpujacym

    Tak sie martwili,ze gpw padnie, ze zostana tylko oFe
    a tu ludzie w kolejka stoja - tak im spieszno na gielde :))))

    Wieslaw R bedzie muisal to dobrze rzegrac
    Dla tych co braknie PKO , powinieniec zaproponowac PEO

    A jak ludzie beda marudzic ,ze drogie bo 6 razy drozsze od PKO (zakladam ze
    PKO bedzie po 20)
    To powie , ze ma tanszy towar np TPS po 15 :))))

    pzdr

  • 4. Data: 2004-10-08 19:18:51
    Temat: PKO = BSK "reaktywacja" ?
    Od: "Andrzej Stefaniak" <...@...de>

    znajomy analityk fundamentalny jednego z DMow w cichej rozmowie, face 2
    face, mowili mi ze C/Z PKO jest najwyzszy sposod bankow z Wig20 ......

    ..... pachnie BSK bis ......

    do PSG

    u mnie pod domem jest PKO .. i stoi kolejka w piatek w nocy na deszczu :)
    zeby dostac 1 akcje ;)

    na browara mogli by isc ..

    pzdrw,

  • 5. Data: 2004-10-08 19:30:47
    Temat: Re: PKO = BSK "reaktywacja" ?
    Od: "Andrzej Stefaniak" <...@...de>

    nie gram na akcjach od stycznia 2004
    pachnie mi to jednak wielkim shortem
    (mam nadzieje ze mozna bedzie od razu grac short)

    ale kazdemu zycze zyskow
    pzdrw,

  • 6. Data: 2004-10-08 19:43:47
    Od: "Maciek" <m...@g...co.uk>

> [...]

    > p.s.' jakas platforma powinna zorganizowac kolejki do siebie, ale bylby
    > wtedy popyt ... czy to nie jest stary chwyt marketingowy z wyczerpujacym

    co to jest ten forex?

  • 7. Data: 2004-10-08 19:46:13
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > co to jest ten forex?
    Nie wiem ale rezerwuje sobie miejsce.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-10-08 19:50:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie wiem ale rezerwuje sobie miejsce.

    ROTFL! Wrzucę chyba to sobie w sygnaturkę :-)

  • 9. Data: 2004-10-08 19:54:30
    Od: ps <p...@o...polska>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in news:ck6r1m$33l$1@news.onet.pl:

    > ROTFL! Wrzucę chyba to sobie w sygnaturkę :-)

    widac, ze ostatnio stanie w kolejkach jest bardzo trendy ;)

  • 10. Data: 2004-10-08 20:11:06
    Od: "Maciek" <m...@g...co.uk>

    > widac, ze ostatnio stanie w kolejkach jest bardzo trendy ;)

    dzieki za odpowiedz :/