  • 11. Data: 2005-06-30 11:19:04
    Temat: Re: Mastercard przedpłacona?
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    (...)

    > Ale i ile wiem MasterCard Electronic Bonus System jest bonem wydawanym
    > pracownikom firm. Nie słyszałem o tym aby owe bony mogły kupić osoby
    > prywatne (chociaż być może mogą). No i karty Bonus System działają tylko w
    > Polsce i tylko w POSach.

    Czytaj to na co odpisujesz, to unikniesz niepozozumień.
    Oba twoje argumenty (zamówienie na firmę i użyteczność tylko w POS-ach) masz
    podane w moim poście (to ten na górze ;-)

    m23m

  • 12. Data: 2005-06-30 11:23:02
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > No nie, karta prepaid to kaka, na którą wpłacasz określoną sumę i tym różni
    > się od debetówki związanej z rachunkiem, że do karty przedpłaconej nie
    > musisz mieć konta w wydającym ją banku (chociaż oczywiście dostajesz nr
    > rachunku związanego z kartą, żebyś mógł ją ładować).

    No, to jednak musisz mieć tam konto. ;-)
    Chyba, że jest to karta jednorazowa - jak te niedoładowywalne z BZ WBK.

    m23m

  • 13. Data: 2005-06-30 11:55:40
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > No, to jednak musisz mieć tam konto. ;-)
    > Chyba, że jest to karta jednorazowa - jak te niedoładowywalne z BZ WBK.
    >
    > m23m
    >
    > --
    Z tym, że nie jest to typowe konto bankowe (nie ma funkcjonalności znanej z
    RORów) a jedynie konto karty pozwalające na jej doładowanie.