  • 11. Data: 2010-12-08 19:53:34
    Temat: Re: Mastercard i PayPal
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 8, 8:44 pm, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > A nie mogą sobie otworzyć konta w takim banku w PL i dodatkowo skorzystać z dajmy
    na to dotpay-a? W Polsce chyba nie są przestępcami, a do otwarcia konta nie trzeba
    być rezydentem.

    > Alternatywnie, brytyjski Neteller.com też ma bramkę, a z Amerykanami się nie lubią.
    Brytyjski Moneybookers podobnie, do tego udostępnia bramkę KK.

    No maja konto w banku w Islandii + jakas fundacja w Niemczech, wiec
    mozna slac przelewy. O ile wiem to nigdzie nie sa przestepcami, ale
    wracajac do Polski - wystarczylby pewnie jeden telefon z bialego
    domu :)
    Monebookers zawiesil im konto duzo wczesniej - conajmniej kilka
    miesiecy temu.

  • 12. Data: 2010-12-08 20:27:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Bungiel <d...@g...com> dared to write:

> [...]
    > mozna slac przelewy. O ile wiem to nigdzie nie sa przestepcami, ale
    > wracajac do Polski - wystarczylby pewnie jeden telefon z bialego

    Tja, u nas dalej nie mówią po angielsku. Do tego nad Wisłą nie boją się rządu tak,
    jak w USA.

    > Monebookers zawiesil im konto duzo wczesniej - conajmniej kilka
    > miesiecy temu.

    Nie wiedziałem. Podali, na jakiej podstawie?

  • 13. Data: 2010-12-08 21:04:44
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 8, 9:27 pm, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Nie wiedziałem. Podali, na jakiej podstawie?

    http://www.guardian.co.uk/media/2010/oct/14/wikileak
    s-says-funding-is-blocked

    W sumie to nie az tak dawno temu jak mi sie zdawalo

  • 14. Data: 2010-12-08 21:07:32
    Od: "news.neostrada.pl" <m...@w...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Podobno Mastercard i PayPal odmówili obsługi wszelkich płatności na rzecz
    > WikiLeaks. To niesłychane, o ile to prawda. Przecież jeśli to prawda to
    > zapingują* im na śmierć te ich strony w internecie.
    >
    > * - upraszczam, ale wiadomo o co chodzi

    Powoli zaczynają przechodzić na Bitcoin tak jak więszkość tego typu
    instytucji.

  • 15. Data: 2010-12-08 22:04:28
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    news.neostrada.pl <m...@w...pl> dared to write:

    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Powoli zaczynają przechodzić na Bitcoin tak jak więszkość tego typu
    > instytucji.

    Co ty wymyślasz. Od kiedy masz organizacje

  • 16. Data: 2010-12-08 22:07:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    news.neostrada.pl <m...@w...pl> dared to write:

    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Powoli zaczynają przechodzić na Bitcoin tak jak więszkość tego typu
    > instytucji.

    Co ty wymyślasz. Od kiedy organizacje pozarządowe używają BitCoin?

    Prędzej fundusze będą przesyłane przez konta "organizacji współpracujących" albo
    banków na Bermudach. Nawet wiele banków szwajcarskich wcale by się nie obraziło na tę
    kasę - tylko trzeba podawać prawdziwe dane przy zakładaniu konta.

    k.

  • 17. Data: 2010-12-08 22:24:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Podobno Mastercard i PayPal odmówili obsługi wszelkich płatności na

    Paypal - rozumiem?
    Ale MC - jak w zasadzie mógł odmówić (technicznie)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 18. Data: 2010-12-08 23:11:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 01:27:13 +0500, kashmiri napisał(a):

    > Tja, u nas dalej nie mówią po angielsku. Do tego nad Wisłą nie boją się
    > rządu tak, jak w USA.

    Ale u nas to prawdopodobnie by nawet nie musieli dzwonić, bo my sami z
    siebie byśmy postąpili jedynie słusznie i jak trzeba, niestety.

    Xenocide

  • 19. Data: 2010-12-09 09:07:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Paypal - rozumiem?
    > Ale MC - jak w zasadzie mógł odmówić (technicznie)

    Przez brak przesyłania transakcji do rozliczenia wystawcom kart?

  • 20. Data: 2010-12-09 09:11:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > To cóż, czkawką im się odbiła ta blokada Assange'a. Ciekawe, jaki bilans
    > księgowy tych paru godzin offline.

    Za krótko to niestety trwało. Większość transakcji, szczególnie przez PayPal
    została zapewne tylko opóźniona. Gdyby skuteczna blokada trwała tak ze 3-4
    dni, to byłby konkretny, bolesny efekt finansowy. Może by im się odechciało
    być na zawołanie Obrońców Świata.