  • 1. Data: 2010-12-07 22:16:22
    Temat: karta platnicza do Australii
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    Witam, jaka karta debetowa będzie najtańsza przy płaceniu
    w sklepach/wypłat z bankomatów w Australii - VE Polbanku?

    (karty kredytowe odpadają, w grę wchodzą tylko darmowe
    debetówki albo ew. karty przedpłacone)

  • 2. Data: 2010-12-07 23:28:37
    Temat: Re: karta platnicza do Australii
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Gru, 23:43, konieczko <t...@o...pl> wrote:

    > kazda debetowka + bankomat  ale o zakupach w sklepie zapomnij

    Nie miałem żadnych problemów przy płaceniu.

    Co prawda to była karta BZWBK z mikroprocesorem w czasach gdy pin off-
    line mi w niej dobrze działał, czy teraz by było tak samo to nie wiem.

  • 3. Data: 2010-12-08 11:20:22
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Nie miałem żadnych problemów przy płaceniu.

    > Co prawda to była karta BZWBK z mikroprocesorem w czasach gdy pin off-
    > line mi w niej dobrze działał, czy teraz by było tak samo to nie wiem.

    Czyli co, czy to będzie debetówka z inteligo, czy z Polbanku
    - wyjdzie na to samo? Bo wydawało mi się, że wcześniej
    pisaliście na tej grupie, że Polbank ma lepsze zasady
    przewalutowania...

    Generalnie chodzi o wycieczkę, którą sponsoruję innej osobie.
    Myślałem, żeby wycieczkowicz założył konto w tym Polbanku
    (w tej chwili ma tylko inteligo) - jest sens tak robić, czy nie?

  • 4. Data: 2010-12-08 11:28:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Gru, 12:20, "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
    wrote:

    > Generalnie chodzi o wycieczk , kt r sponsoruj innej osobie.
    > My la em, eby wycieczkowicz za o y konto w tym Polbanku
    > (w tej chwili ma tylko inteligo) - jest sens tak robi , czy nie?

    Kursy są najlepsze więc, zwłaszcza jeśli będzie wypłacał z bankomatów
    większe kwoty i próbował płacić tą kartą to ma to sens.

    Jedyne utrudnienie jest takie, że konto jest teraz płatne jeśli nie
    zrobi się iluś tam (5?) transakcji miesięcznie.

  • 5. Data: 2010-12-08 11:39:08
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

> [...]

    >Jedyne utrudnienie jest takie, że konto jest teraz płatne jeśli nie
    >zrobi się iluś tam (5?) transakcji miesięcznie.

    Rozumiem, dzięki. Z tego co widziałem na stronie Polbanku, opłaty
    wchodzą od lutego 2011. Czy to konto można zamknąć, powiedzmy,
    w marcu 2011, czy umowa jest na jakiś minimalny czas określony?

  • 6. Data: 2010-12-08 12:11:51
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Gru, 12:39, "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
    wrote:

    > Rozumiem, dzi ki. Z tego co widzia em na stronie Polbanku, op aty
    > wchodz od lutego 2011. Czy to konto mo na zamkn , powiedzmy,
    > w marcu 2011, czy umowa jest na jaki minimalny czas okre lony?

    Konto zawsze można zamknąć.
    Można tez wykonać kilka transakcji aby tej opłaty uniknąć.

  • 7. Data: 2010-12-08 13:18:24
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Witam, jaka karta debetowa będzie najtańsza przy płaceniu
    > w sklepach/wypłat z bankomatów w Australii - VE Polbanku?
    >
    > (karty kredytowe odpadają, w grę wchodzą tylko darmowe
    > debetówki albo ew. karty przedpłacone)

    Alior?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 8. Data: 2010-12-08 16:01:08
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 08.12.2010 14:18, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Alior?

    Najtańszy na pewno nie- odpowiedź na takie pytanie jest tylko jedna:
    Polbank.

    Michał

  • 9. Data: 2010-12-08 16:14:03
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Najtańszy na pewno nie- odpowiedź na takie pytanie jest tylko jedna:
    > Polbank.

    Polbank ma wypłaty za darmo w Australii?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 10. Data: 2010-12-08 16:17:48
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 08.12.2010 17:14, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Polbank ma wypłaty za darmo w Australii?

    Nie ma, ale ma dużo lepsze kursy. Ergo- wyjdzie najtaniej przy byle
    jakiej "większej" wypłacie. (ewentualnie Alior wyjdzie taniej dla bardzo
    małych kwot).

    Michał