  • 1. Data: 2010-12-07 23:33:35
    Temat: Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ktoś przerabiał? Do 150 wiśni od Rajfiego za konto...
    Może warto założyć? http://adserver.o2.pl/rdr/201934/

    Mój SDI (smutny Dostęp do Internetu) nie pozwala mi
    na zerknięcie na stronę www ww. linku...

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395

  • 2. Data: 2010-12-08 06:49:31
    Temat: Re: Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Ktoś przerabiał? Do 150 wiśni od Rajfiego za konto...
    > Może warto założyć? http://adserver.o2.pl/rdr/201934/

    I pozniej znow bedziesz sie zastanawial na co wydac te 150 wisni, tak
    samo jak w przypadku BZWBK?

    Pod tym linkiem, ktory dales jest tylko formularz kontaktowy "Wypelnij
    formularz - skontaktujemy sie z Toba".

    Ja juz zalozylem to cudne konto.
    Trzeba przelac tam 8000zl na miesiac, wtedy prowadzenie 0zl. Jesli
    przelejesz 5000zl, to prowadzenie 10zl. Jesli przelejesz mniej, to
    zaplacisz 50zl.
    Bezplatne przelewy, wyplaty we wszystkich bankomatach.

    I ciekawostka:

    "Wpłata na konto w kasach Banku 0,00 PLN za pierwszą wpłatę w miesiącu
    kalendarzowym, 0,15% min 4,99 PLN za każdą kolejną "

    Aha, SORBNET za 6zl.

    "bezpłatna prestiżowa wypukła karta debetowa MasterCard z technologią
    Paypass"

    Niezle, nie wiedzialem, ze jest cos takiego jak "prestizowa karta
    debetowa". Szczegolnie, ze ta jest wyjatkowo brzydka.

    Szczegoly sa tu:
    http://www.raiffeisen.pl/promocja
    Ja sie zdecydowalem, bo Alme mam pod nosem i jakies zakupy sie zrobi.

  • 3. Data: 2010-12-08 07:02:32
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 8 Gru, 07:49, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > "bezp atna presti owa wypuk a karta debetowa MasterCard z technologi
    > Paypass"

    Nie wiem jak z ta prestizowoscia, ale te 'lepsze' karty potrafia byc
    bardzo przyjazne w uzytkowaniu. Ja jestem od kilkunastu dni
    uzytkownikiem Mastercard Debit Gold z mBanku i jestem z niej bardzo
    zadowolony przy platnosciach bezstykowych, bo zaplata trwa ulamek
    sekundy. Jeszcze ani jedna taka transakcja nie byla autoryzowana :).
    Oczywiscie wszystkie byly ponizej 50pln.

    MK

  • 4. Data: 2010-12-08 07:06:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-08 08:02, MK pisze:
> [...]
    > sekundy. Jeszcze ani jedna taka transakcja nie byla autoryzowana :).
    > Oczywiscie wszystkie byly ponizej 50pln.

    Ej ale zdajesz sobie sprawe, ze szybkosc traksakcji bezstykowej nie
    zalezy od "prestizowosci" karty? Zwykla debetowka z Alioru tez place w
    McD w ulamek sekundy ;))

  • 5. Data: 2010-12-08 07:16:23
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 8 Gru, 08:06, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Ej ale zdajesz sobie sprawe, ze szybkosc traksakcji bezstykowej nie
    > zalezy od "prestizowosci" karty? Zwykla debetowka z Alioru tez place w
    > McD w ulamek sekundy ;))

    Ale inna karta Mbanku nie, przynajmniej tak wynika z tego co
    slyszalem. Zalezy to oczywiscie od ustawien zdefiniowanych przez
    issuera, ale ten moze je definiowac np. na podstawie segmentacji
    klientow i kierowanej do nich oferty. Nie twierdze, ze to jest
    zwiazane z prestizowoscia, ale ze karty kierowane do wyzszych
    segmentow klientow moga byc bardziej user friendly.

    MK

  • 6. Data: 2010-12-08 10:46:08
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
    > Ktoś przerabiał? Do 150 wiśni od Rajfiego za konto...

    Też założyłem. Jednak te wisienki to tylko z jednego drzewa:

    "Klienci, którzy w terminie 25.11.2010 r. &#8211; 31.12.2010 r. założą konto
    osobiste Premium i do dnia 15.01.2011 r. dokonają transakcji za pomocą karty
    debetowej MC Class&Club w punkcie handlowo-usługowym Partnera Głównego
    Programu Class&Club, otrzymają na konto zwrot kwoty pierwszej transakcji
    dokonanej u Partnera Programu (maksymalnie 150 zł)."

    Przy okazji mała uwaga dot. Rajfiego (pozytywna). Po wejściu do placówki
    (Katowice) doradca wstał (tak, WSTAŁ - szok, a odwiedzam różne banki dość
    często) i zaprosił do stanowiska. Całość trwała 5min (wniosek wcześniej
    wypełniony internetowo), tylko 2 świstki do podpisania (zamiast całego stosu
    umów i regulaminów jak to gdzie indziej). Karta przyjdzie pocztą.

    Kolejnego dnia dzwoniła inna babka z oddziału przedstawiając się jako
    osobisty doradca, do którego można się zgłaszać we wszelkich sprawach.

    Ciekawym w tym koncie jest pakiet consierge i inne gadżety. Tylko nie
    wczytałem się jeszcze w regulamin czy np. naprawa pralki jest całkowicie
    gratisowa, itp :)

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2010-12-08 11:05:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-08 11:46, Sinus pisze:
> [...]
    > wypełniony internetowo), tylko 2 świstki do podpisania (zamiast całego stosu
    > umów i regulaminów jak to gdzie indziej). Karta przyjdzie pocztą.

    Gdzie na stronie wypelniles wniosek? Jak ja chcialem zalozyc to caly
    czas wyskakiwal mi tylko formularz kontaktu (imie, nazwisko, nr
    telefonu) i ostatecznie zrobilem wszystko w oddziale.

  • 8. Data: 2010-12-08 11:12:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-08 12:05, neoniusz pisze:

    > Gdzie na stronie wypelniles wniosek? Jak ja chcialem zalozyc to caly
    > czas wyskakiwal mi tylko formularz kontaktu (imie, nazwisko, nr
    > telefonu) i ostatecznie zrobilem wszystko w oddziale.

    Juz znalazlem. Dziwnie to jest zrobione.
    Link "Zamów konto Premium" kieruje do:
    https://wnioski.raiffeisen.pl/premium/
    gdzie mozna tylko podac imie, nazwisko i telefon.
    A jak sie wejdzie w szczegoly konta, a nie w promocje, to jest link:
    https://wnioski.raiffeisen.pl/konto
    i tam juz sie da wypelnic caly wniosek.

  • 9. Data: 2010-12-08 11:15:19
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):
    > Gdzie na stronie wypelniles wniosek?

    Link "Otwórz Konto" w Klientach Indywidualnych.

  • 10. Data: 2010-12-08 12:12:22
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sinus " idnnlg$ls8$...@i...gazeta.pl

    > debetowej MC Class&Club w punkcie handlowo-usługowym Partnera Głównego
    > Programu Class&Club, otrzymają na konto zwrot kwoty pierwszej transakcji
    > dokonanej u Partnera Programu (maksymalnie 150 zł)."

    Ciekawe, jakie to partnerstwo. Muszę kupić buty zimowe.
    Koszul z Wólczanki już w tym życiu nie będę kupował. :)

    > wczytałem się jeszcze w regulamin czy np. naprawa pralki jest całkowicie
    > gratisowa, itp :)

    Za free -- dwa razy w roku. (ale chyba nie z częściami i z robocizną
    tak zwaną -- a sama wizyta) Podobnież z lekarzem. :) (ciekawe, czy
    mógłbym zamówić psychiatrę -- ci są chyba najdrożsi)

    Co do pralki... Hm... Ja obracanie swoich pralek (starej i nowej) przypłaciłem
    rozsypaniem się okolic okołokręgosłupowych do tego stopnia, że w ogóle nie
    mogę funkcjonować. :) Tak więc ta usługa byłaby dla mnie bardzo miła, o ile
    skorzystałbym z niej na czas. :)

    -=-

    Konto trzeba zasilać miesięcznie kwotą ośmiu tysięcy złotych.
    Mają to być przelewy z zewnątrz Rajfiego, ale nie muszą być
    z tytułu wynagrodzenia. :)

    -=-

    Wracając do hydraulika -- o tyle to dobre, że w razie problemów
    można się wyżalić w banku, nie zaś u fachowców Friedmana. :)

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410