  • 1. Data: 2008-10-21 08:48:54
    Temat: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Witam !

    Czy ktoś już dostał tą kartę ? Bo wygląda na to, że karta którą z takim
    hałasem wprowadzono 4 września nie istnieje a mBank zachowuje się co
    najmniej podejrzanie.

    Ja złożyłem wniosek 4 października, już dwa dni później w systemie
    transakcyjnym pojawił się status "Oczekowanie na dokumenty" i tak do dziś.

    8 października otrzymałem informację mailem o dokumentach jakie należy
    dostarczyć do mBanku. Po telefonicznych konsultacjach otrzymałem
    informację, że to przedstawiciel lokalnego Centrum Finansowego
    skontaktuje się ze mną i to on przygotuje niezbędne dokumenty do
    podpisania. Jednocześnie dowiedziałem się, że ma na to 5 dni roboczych.
    Niestety, do kontaktu nie doszło więc zadzwoniłem na mLinię. Tam
    wytłumaczono zwłokę "ogromną popularnością kart", jednocześnie
    potwierdzoni że 6 października dokumenty z Łodzi zostały wysłane do
    mojego Centrum Finansowego.

    Wczoraj dzwonię do Centrum Finansowego i miła pani informuje mnie, że
    nic o żadnych dokumentach nie wie. Podałem jej numer wniosku. Pani w
    odpowiedzi stwierdziła że nie ma w ogóle numerów zaczynających się na
    BCS a wniosek o wydanie KK powinien zaczynać się na CCP. Gdy dowiedziała
    się że chodzi o "małą czarną", poinformowała mnie że mają teraz upgrade
    systemu i skontaktuje się ze mną za kilka dni.

    Dzisiaj przy okazji reklamacji innego tematu zagadnąłem Pana na mLinii
    o tą sprawę. Bogatszy o kilka sprzecznych informacji z poprzednich
    rozmów z pracownikami mBanku przycisnąłem go, pan co chwila się
    konsultował... i stwierdził w końcu że dokumenty jednak nie zostały
    przekazane do mojego Centrum Finansowego.

    Nikt mnie nie przekona że to co robi mBank jest tylko wynikiem
    tradycyjnego u nich bałaganu. Dla mnie wszystko to nosi znamiona
    celowego i świadomego przeciągania sprawy, tyle że nie znam przyczyn. Na
    szczęście w mBanku nie mam żadnych lokat, bo ptaszki ćwierkają że BRE ma
    problemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2008-10-21 11:51:50
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Podobno na razie Visa nie udzielila bankowi zgody na wydawanie tej karty ze
    wzgledu na jakies jego problemy.

    Grzesiek

  • 3. Data: 2008-10-21 15:51:58
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

> [...]
    > w mBanku nie mam żadnych lokat, bo ptaszki ćwierkają że BRE ma problemy.

    BRE to jeden z nielicznych, które wogole dzialaja na rynku miedzybankowym,
    jedyne problemy jakie ma to wydanie Ci karty ale moze to i dobrze;-)

    pozdr
    Marek

  • 4. Data: 2008-10-21 16:09:54
    Temat: Re:
    Od: "j_ag_a " <j...@N...gazeta.pl>

    Ja też złożyłam wniosek o tę kartę. Bank nie ma chyba jednak żadnych
    problemów z Visą, bo kartę już dostałam, płacę nią i póki co nie miałam
    jeszcze żadnych problemów. No może poza tym że czekałam dłuuuugo, bo 3 tyg.
    Ponoć duże zainteresowanie "małą czarną".... Ale karta fajna i elegancka.

    P.S. Mój numer wniosku zaczynał się podobnie, więc chyba Pani z placówki
    jest niedoinformowana.

  • 5. Data: 2008-10-21 16:33:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sebcio pisze:
> [...]
    > celowego i świadomego przeciągania sprawy, tyle że nie znam przyczyn. Na
    > szczęście w mBanku nie mam żadnych lokat, bo ptaszki ćwierkają że BRE ma

    Oczekujecie prestizowej karty od macBanku. To tak jak wybrac sie na
    romantyczna kolacje przy swiecach do McDonalda.

    Jesli ktos chce miec czarna/platynowa karte i chwali sobie BRE to niech
    idzie do Multi. Przynajmniej zalatwi wszystko u indywidualnego doradcy w
    osobnym pokoju z fajna muzyczka (na 90% bez kolejki). Jednoczesnie mozna
    sobie zalozyc bezplatne konto typu Aquarius (jesli spelniacie wymagania
    na mala czarna mBanku to i na Aquariusa sie zalapiecie), ktore ma wyzsze
    oprocentowanie depozytow i nizsze kredytow.

    A jakie BRE moze miec klopoty ? Przeciez w BRE sporo udzialow ma podobno
    niemiecki Comerzbank, ktory ostatnio przejal jakis inny bank niemiecki
    wiec chyba nie jest z nim tak zle.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-10-21 16:37:20
    Od: " Renata" <r...@g...pl>

    j_ag_a <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > P.S. Mój numer wniosku zaczynał się podobnie, więc chyba Pani z placówki

    To naprawdę ciekawe co piszesz, bo nam w banku (pracuję w jednym z CF)
    mówią, że wniosków jest w sumie około 400 i żadna karta nie została jeszcze
    wydana oraz ostatecznie nie wiadomo od kiedy zaczną być wydawane, choć
    podobno coś się ostatnio ruszyło w tej kwestii.

    O powodach tych opóźnień nie chcą nam nic konkretnego powiedzieć, a to my
    musimy świecić oczami przed klientami. :(

    Renia

  • 7. Data: 2008-10-21 17:38:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-21, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Jesli ktos chce miec czarna/platynowa karte i chwali sobie BRE to niech
    > idzie do Multi. Przynajmniej zalatwi wszystko u indywidualnego doradcy w
    > osobnym pokoju z fajna muzyczka (na 90% bez kolejki).

    I jeszcze dodam, że w około tydzień. Ja swoją zamówiłem 15-tego, a
    przyszła pocztą dzisiaj.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-10-21 18:40:37
    Od: " mmmm" <m...@N...gazeta.pl>

    Grzesiek <g...@w...pl> napisał(a):

    > Podobno na razie Visa nie udzielila bankowi zgody na wydawanie tej karty ze
    > wzgledu na jakies jego problemy.
    >
    > Grzesiek

    Ciekawa wersja.
    Ja również dłuższą chwilę czekałem, ale już kartę mam i używam. Nawet z rabatu
    już skorzystałem.

    mmmm

  • 9. Data: 2008-10-21 19:37:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > I jeszcze dodam, że w około tydzień. Ja swoją zamówiłem 15-tego, a
    > przyszła pocztą dzisiaj.

    Ja jutro ide skladac kwity na czarnego Aquariusa.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-10-22 07:18:40
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Mithos pisze:

    > Oczekujecie prestizowej karty od macBanku. To tak jak wybrac sie na
    > romantyczna kolacje przy swiecach do McDonalda.

    A Ty uważasz że VP to karta prestiżowa ?? Dobre sobie. To są obecnie
    karty dla średnio zamożnych ludzi, którym sprawia przyjemność wyjęcie
    jej z portfela w Auchan. Gwarantuję Ci że 80% kasjerek nie zorientuje
    się nawet cóż to za zajebiście prestiżowy gość stoi przed nią... To samo
    dotyczy klientów w kolejce.

    Biorę tą kartę wyłącznie dlatego, że jest nisko oprocentowana jak na
    KK. Jednocześnie mój obrót na KK zapewnia mi jej bezpłatność, więc wisi
    mi czy to Classic, Gold czy Platinum. Tyle w temacie. Jako klient mBanku
    wyszedłem z założenia że właśnie w tym banku wolę mieć kartę. Jeden
    bank, jeden system transakcyjny, jedno zmartwienie.

    Kartą prestiżową jest karta, którą można otrzymać wyłącznie z
    inicjatywy banku. Takimi kartami są World Signia, Infinite czy Centurion.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio