    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Date: Wed, 22 Oct 2008 09:18:40 +0200

    Mithos pisze:

    > Oczekujecie prestizowej karty od macBanku. To tak jak wybrac sie na
    > romantyczna kolacje przy swiecach do McDonalda.

    A Ty uważasz że VP to karta prestiżowa ?? Dobre sobie. To są obecnie
    karty dla średnio zamożnych ludzi, którym sprawia przyjemność wyjęcie
    jej z portfela w Auchan. Gwarantuję Ci że 80% kasjerek nie zorientuje
    się nawet cóż to za zajebiście prestiżowy gość stoi przed nią... To samo
    dotyczy klientów w kolejce.

    Biorę tą kartę wyłącznie dlatego, że jest nisko oprocentowana jak na
    KK. Jednocześnie mój obrót na KK zapewnia mi jej bezpłatność, więc wisi
    mi czy to Classic, Gold czy Platinum. Tyle w temacie. Jako klient mBanku
    wyszedłem z założenia że właśnie w tym banku wolę mieć kartę. Jeden
    bank, jeden system transakcyjny, jedno zmartwienie.

    Kartą prestiżową jest karta, którą można otrzymać wyłącznie z
    inicjatywy banku. Takimi kartami są World Signia, Infinite czy Centurion.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio