    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Mała czarna" w mBanku
    Date: Tue, 21 Oct 2008 10:48:54 +0200

    Witam !

    Czy ktoś już dostał tą kartę ? Bo wygląda na to, że karta którą z takim
    hałasem wprowadzono 4 września nie istnieje a mBank zachowuje się co
    najmniej podejrzanie.

    Ja złożyłem wniosek 4 października, już dwa dni później w systemie
    transakcyjnym pojawił się status "Oczekowanie na dokumenty" i tak do dziś.

    8 października otrzymałem informację mailem o dokumentach jakie należy
    dostarczyć do mBanku. Po telefonicznych konsultacjach otrzymałem
    informację, że to przedstawiciel lokalnego Centrum Finansowego
    skontaktuje się ze mną i to on przygotuje niezbędne dokumenty do
    podpisania. Jednocześnie dowiedziałem się, że ma na to 5 dni roboczych.
    Niestety, do kontaktu nie doszło więc zadzwoniłem na mLinię. Tam
    wytłumaczono zwłokę "ogromną popularnością kart", jednocześnie
    potwierdzoni że 6 października dokumenty z Łodzi zostały wysłane do
    mojego Centrum Finansowego.

    Wczoraj dzwonię do Centrum Finansowego i miła pani informuje mnie, że
    nic o żadnych dokumentach nie wie. Podałem jej numer wniosku. Pani w
    odpowiedzi stwierdziła że nie ma w ogóle numerów zaczynających się na
    BCS a wniosek o wydanie KK powinien zaczynać się na CCP. Gdy dowiedziała
    się że chodzi o "małą czarną", poinformowała mnie że mają teraz upgrade
    systemu i skontaktuje się ze mną za kilka dni.

    Dzisiaj przy okazji reklamacji innego tematu zagadnąłem Pana na mLinii
    o tą sprawę. Bogatszy o kilka sprzecznych informacji z poprzednich
    rozmów z pracownikami mBanku przycisnąłem go, pan co chwila się
    konsultował... i stwierdził w końcu że dokumenty jednak nie zostały
    przekazane do mojego Centrum Finansowego.

    Nikt mnie nie przekona że to co robi mBank jest tylko wynikiem
    tradycyjnego u nich bałaganu. Dla mnie wszystko to nosi znamiona
    celowego i świadomego przeciągania sprawy, tyle że nie znam przyczyn. Na
    szczęście w mBanku nie mam żadnych lokat, bo ptaszki ćwierkają że BRE ma
    problemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio