  • 1. Data: 2008-10-21 08:24:21
    Temat: KK mbank - 3 zł - załamka
    Od: TomekD <a...@s...pl>

    Czy może ktoś oprócz mnie ma analogiczny problem z mbankiem?

    Mam sobie od roku KK, zaordynowałem wyciągi elektroniczne, rezygnując z
    płatnych (3 PLN/mies) wyciągów papierowych. Od pół roku jednak, co
    miesiąc w dniu generowania wyciągu (kiedy powinien przyjść mailem), mam
    pobierane z konta 3 zł i wysyłają mi papierowy.
    Co miesiąc składam reklamację, 3 złote oddają, przepraszają, obiecują
    i... dalej w kółko to samo.

    jak widać mają coś nakaszanione w systemie, bo nie niedoradca widzi
    wszystko prawidłowo.

    Ręce i nogi się uginają.
    Miał może ktoś coś podobnego?

    pzdr.
    Tomek D

    --

    Mój adres: http://cerbermail.com/?z2zDEcPbJl
    http://gotfaq.republika.pl

  • 2. Data: 2008-10-21 12:17:03
    Temat: Re: KK mbank - 3 zł - załamka
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > i... dalej w kółko to samo.
    >
    > jak widać mają coś nakaszanione w systemie, bo nie niedoradca widzi

    widać jesteś przez bank traktowany "szczególnie", ale mam to samo tylko
    w Citi, tam jak wpłynie na konto w miesiącu min. 5000 zł to nie ma
    opłaty (5,99zł), niestety jak wpływ jest po 28. to opłatę naliczają,
    muszę reklamować (na szczeście można to zrobić przez serwis
    transakcyjny) i kasę oddają

    rozwiązaniem jest wypełnienie "obowiązku" kilka dni wcześniej, niestety
    nie zawsze pamiętam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-21 13:56:18
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    TomekD pisze:
> [...]
    > i... dalej w kółko to samo.
    >
    > jak widać mają coś nakaszanione w systemie, bo nie niedoradca widzi

    Może aktywuj sobie papierowe na jeden miesiąc i zrezygnuj?
    Tzw. włącz i wyłącz ;)

    --
    monowalker

  • 4. Data: 2008-10-21 15:39:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.10.2008 monowalker <m...@n...pamietam.mai.la> napisał/a:

    > Może aktywuj sobie papierowe na jeden miesiąc i zrezygnuj?
    > Tzw. włącz i wyłącz ;)

    Ta, a potem się skończy tak, że i reklamacje będą mu odrzucali, bo
    "przecież sam aktywował" :)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2008-10-22 06:39:45
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    monowalker pisze:

    > Może aktywuj sobie papierowe na jeden miesiąc i zrezygnuj?
    > Tzw. włącz i wyłącz ;)

    I zacznie dostawać dwa wyciągi :)

    Piotr Hołda