  • 21. Data: 2008-06-30 20:03:54
    Temat: Re: Maestro paypass - w Internecie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Karta ciagle nie udalo mi sie dokonac transakcji bezstykowej, ale za to
    > udalo sie zaplacic w Internecie :). Transakcja autoryzowana przez eCard.
    > Wystarczy podac numer karty i date waznosci, CVC2 znajdujacy sie na karcie
    > nie jest sprawdzany. Co ciekawe mimo pozytywnej autoryzacji blokada
    > srodkow nie zostala dokonana :).
    >
    > MK
    nie udalo, bo nie probowales robic czy nie przechodzily?
    w necie spokojnie mozna nia placic

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2008-06-30 20:24:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message

    > nie udalo, bo nie probowales robic czy nie przechodzily?

    Nie udalo sie z uwagi na niechec lub nieumiejetnosc obslugi transakcji
    bezstykowych

    > w necie spokojnie mozna nia placic

    Jest to dosc ciekawe skoro nie ma blokady... sprobuje moze jekiegos
    wiekszego zakupu i przez innego aklajera....

    MK

  • 23. Data: 2008-07-01 06:20:51
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie udalo sie z uwagi na niechec lub nieumiejetnosc obslugi transakcji
    > bezstykowych

    a ja probowalem juz wiele razy i zero problemow, pierwszy raz nieco sie
    gapili na karte, a pozniej luzik

    normalnie akceptant wprowadza kwote do terminala, a posiadacz zamiast dac
    karte zbliza ja do czytnika i po sprawie ;-)

    > Jest to dosc ciekawe skoro nie ma blokady... sprobuje moze jekiegos
    > wiekszego zakupu i przez innego aklajera....
    >
    > MK
    jak zaplacisz w realu to tez czasem od razu blokady nie ma - tak juz jest w
    bzwbk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2008-07-01 16:48:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > normalnie akceptant wprowadza kwote do terminala, a posiadacz zamiast dac
    > karte zbliza ja do czytnika i po sprawie ;-)

    No, mnie tego uczyc nie trzeba :). Szkoda, ze akceptantow nie przeszkolili
    odpowiednio.

    > jak zaplacisz w realu to tez czasem od razu blokady nie ma - tak juz jest
    > w bzwbk ;-)

    Mi to nie przeszkadza :). To ryzyko banku.

    MK

  • 25. Data: 2008-07-01 19:04:37
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No, mnie tego uczyc nie trzeba :). Szkoda, ze akceptantow nie przeszkolili
    > odpowiednio.

    wystarczy byc lekko namolnym i kazdy akceptant obsluzy taka transakcje
    (jezeli ma taka mozliwosc),
    to samo bylo jak wchodzily karty z chipami...nie wiem/nie umiem/co to za
    karta? etc...

    > Mi to nie przeszkadza :). To ryzyko banku.

    podejrzewam, ze blokada jest tylko zwyczajnie w bankowosci elektronicznej
    jej nie widac

    poza tym samo wydanie karty/udzielenie kredytu to juz dla banku
    ryzyko...pamietaj tez ze kiedys wszystkie transakcje byly offlinowe ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2008-07-01 19:52:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > poza tym samo wydanie karty/udzielenie kredytu to juz dla banku
    > ryzyko...pamietaj tez ze kiedys wszystkie transakcje byly offlinowe ;-)

    Ale to nie jest karta debetowa/kredytowa gdzie wiadomo kogo scigac za
    transakcje a pieniadz elektroniczny. Jesli przekrocze saldo to i nie bede
    mial ochoty doplacic to musza wpisac w swoje straty.

    MK

  • 27. Data: 2008-07-26 12:08:13
    Temat: Re: VISA paywave [Re: Maestro paypass]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > No i poszedlem... z paypassa nie udalo sie skorzystac, bo oni "maja swoje
    > urzadzenie" ;). Zadalem pytanie czemu nie urzywaja paypassa skoro jest
    > reklamowany, "nie uzywamy, bo ludzie sobie zle kwoty nabijali" ;). Mc
    > Donald's przy Wroclawskiej.

    No, i juz wiem dlaczego unikaja transakcji bezstykowych. Udalo mi sie
    pierwszej dokonac w dniu 18.07.2008, dzis 26.07.2008 transakcja ciagle
    nierozliczona ;). Niestety blokada ciagle wisi, wiec nie moge sprawdzic
    jakby zareagowal bank gdybym wydal cala kase i nie byloby z czego sciagnac
    tej kasy ;).

    MK