  • 11. Data: 2008-06-26 06:10:10
    Temat: Re: VISA paywave [Re: Maestro paypass]
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 20:50:42 +0200, MK napisał(a):

    > Chyba jeszcze Warszawa nie jest przygotowana na taka technologie ;)

    Bezstykowość tak jak wszystko - rodzi się widać w bólach :)

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-06-26 10:27:36
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com> napisał w wiadomości

    > Bo Kraków z roku na rok jest coraz większym syfem... patrz na rozwiązania
    > komunikacyjne, na korki, na na brud i smród w centrum miasta,

    Uważam, że w porównaniu do innych miast, Kraków nie ma się czego wstydzić.

    > na znaczną
    > część ludzi którzy tutaj przyjeżdżają np. na studia i im się w główkach
    > przewraca bez smyczy rodziców itp.

    To boli Krakusów ;-). A bez tych studentów ciężko by było. W końcu oni
    tworzą dużą część miejskiego popytu.

    > Mówię to jako rodowity Lajkonik, żyjący w
    > tym mieście dziesiąt lat.

    A ja jako student, który przyjechał z prowincji :-P.

  • 13. Data: 2008-06-27 19:14:07
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    "corner" news:g3vr1g$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > A ja jako student, który przyjechał z prowincji :-P.

    I to mi wystarczy.

  • 14. Data: 2008-06-27 22:03:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Alex Panx pisze:
    > "corner" news:g3vr1g$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > I to mi wystarczy.

    Dlaczego ci wystarczy?
    Bierzesz przyklad z warszawiakow - "stolyca" i prowincja?

    A moze wez sobie rowniez poprawke na biologie i socjologie - czlowiek
    starzejac sie przewaznie wspomina z nostalgia "dawne.lepsze czasy" gdy
    wszystko bylo lepsze, ladniejsze i bardziej zrozumiale, dziewczyny
    piekne a ludzie zyczliwi.

  • 15. Data: 2008-06-28 11:42:02
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    > I to mi wystarczy.

    Jakże to typowe... EOT

  • 16. Data: 2008-06-28 20:09:31
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    "krzysztofsf" news:g43o3l$1ub$1@news.wp.pl

    > A moze wez sobie rowniez poprawke na biologie i socjologie

    Mam z nią do czynienia na co dzień... - niestety. Ja rozumiem, że młodość ma
    swoje prawa, bo sam byłem kiedyś młody (mam ponad 25 na karku i czuję się
    już stary he he he he) i lubiłem (nadal lubię, ale z kulturką) dać w
    przysłowiowy palnik, ale chyba są gdzieś jakieś granice. Ciekawi mnie jak ty
    byś reagował gdy by kilka balkonów (w tym twój) w bloku notorycznie, co
    tydzień było zarzygane, bo paru/jeden za przeproszeniem zjeb, który
    przyjechał studiować na uniwerek ekonomiczny nie potrafi dolecieć do kibla
    czy zlewu w kuchni aby zwrócić zawartość swojego żołądka, po mocnym
    przygazowaniu z %? Ciekawi mnie jak byś reagował jak by twoi sąsiedzi na
    piętrze (oczywiście studenci) nie potrafili korzystać ze zsypu, tylko śmieci
    zostawiali obok niego... Czy nie słusznie nazywam dziczą, zjebami i hołotą
    zarazę, która przyjeżdża tutaj na studia? Słusznie! Nie mówię, że wszyscy są
    tacy, ale w tej dużej grupie znaczna część to rasowa hołota, która
    popuszczony z ryja kaganiec przekłada na życie bez granic. Nie mówię tylko
    tego z perspektywy obserwatora rasowego burdelu jaki to bydło robi w mojej
    klatce schodowej (dodam, że nie tylko to mnie wkurza - na szczęście sąsiedzi
    to zgrany komitym i "ścigamy" prowincjonalne pospólstwo), ale także innych
    osób, które miały okazję mieszkać w sąsiedztwie bądź wynajmować mieszkanie
    bandzie debili, którzy przyjechali tutaj na "studia". Sam nie raz i nie dwa
    uczestniczyłem w akcjach przywracania "do pionu" studenciaków, którzy w
    wynajmowanym przez bliskich znajomych, mieszkaniu urządzali rasową demolkę
    ze szkodą dla sąsiadów.

    Sam byłem studentem i wiem jak wygląda to życie. Nie zaprzeczysz jednak, że
    są pewne granice. Można wypić, przycpąć itp. ale wszystko w granicach normy.
    W końcu granicą mojej wolności jest wolność drugiego człowieka. I niech to
    wystarczy jako puenta tego rasowego OT.

    Pozdrawiam gorąco.
    Alex Panx.

  • 17. Data: 2008-06-28 20:11:00
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    "corner" news:g458fr$gh4$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Jakże to typowe... EOT

    Sam przyjechałeś do innego miasta? Zrobiłeś rozpierduchę, nie raz i nie dwa
    i teraz oburzasz się, że ktoś nazywa rzeczy po imieniu? Znaczna część
    studentów przyjeżdżających na studia to hołota! - sory wodzu, takie są
    fakty.

  • 18. Data: 2008-06-28 20:22:45
    Temat: Re: [OT] VISA paywave [Re: Maestro paypass]
    Od: "corner" <c...@w...pl>

> [...]
    > i teraz oburzasz się, że ktoś nazywa rzeczy po imieniu? Znaczna część
    > studentów przyjeżdżających na studia to hołota! - sory wodzu, takie są

    Wypraszam sobie takie insynuacje. Takie uogólnianie nie jest w dobrym tonie
    i tworzy stereotyp zrzędliwego i gderliwego Krakusa. A niesłusznie
    przecież...?

    Nie zaprzeczam przecież, że niektórzy studenci robią chryje... Teraz
    studiują wszyscy, a z UEK to już wyjątkowa zbieranina się zrobiła pod
    rządami ustępujących władz (wiem co mówię :-P). Pamiętaj jednak, że do
    Krakowa spływają pieniążki z całej Polski, które rodzice przesyłają
    studentom. Kraków cienko piszczałby bez nich.

    A miałem nie odpowiadać.

  • 19. Data: 2008-06-28 20:41:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Alex Panx pisze:
> [...]
    > wynajmowanym przez bliskich znajomych, mieszkaniu urządzali rasową demolkę

    Zaraz, zaraz...
    Narazie opisales problemy wynikajace z mieszkania w "polakademiku", a
    nie ogolnokrakowskie.
    Przy okazji - czy to przypadkiem rodzimi krakauerzy w twoim bloku nie sa
    winni przerobieniu go na polakademik? Jak to jest w USA? Murzyni sie
    wprowadzaja, to wyprowadzaja sie dotychczasowi mieszkancy...? A wy sie
    nie wyprowadzacie z polakademika.
    A twoi wlasni wspolmieszkancy zaslepieni zarobkiem nie sa w stanie
    wynajac mieszkania z zastrzezeniem pewnych uregulowan w zachowaniu?
    Tam kieruj swoje pretensje.

    Mlodziez na calym swiecie bedac na stancji imprezuje i poznaje granice
    "fizjologiczne" swojego organizmu. Zapewniam cie, ze jesli miejscowych,
    "nieprowincyjnych" studentow pierwszych lat zobaczysz na jakiejs
    praktyce wyjazdowej, zaprezentuja ci dokladnie te same obrazki, jak
    "prowincja", ktora wyjasniala ci wszystko w poprzednim poscie.

> [...]
    > W końcu granicą mojej wolności jest wolność drugiego człowieka. I niech to

    Za moich czasow jeszcze sie nie cpalo (moze jakis promil jakby poszukac)
    Sadze, ze jakby dobrze sie przyjrzec, to mieszkacie w sasiedztwie coraz
    to nowych studentow pierwszych lat, ktorzy gdy mija im fantazja
    spowodowana wyrwaniem sie spod kurateli rodzicielskiej, sami
    wyprowadzaja sie gdzie indziej, bo "na dotychczasowej stancji jakos tak
    glosno i imprezowo". A w ich miejsce przychodza nowi mlodzi gniewni.

    A twoi krajanie licza pieniazki...

  • 20. Data: 2008-06-30 17:24:50
    Temat: Re: Maestro paypass - w Internecie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Karta ciagle nie udalo mi sie dokonac transakcji bezstykowej, ale za to
    udalo sie zaplacic w Internecie :). Transakcja autoryzowana przez eCard.
    Wystarczy podac numer karty i date waznosci, CVC2 znajdujacy sie na karcie
    nie jest sprawdzany. Co ciekawe mimo pozytywnej autoryzacji blokada srodkow
    nie zostala dokonana :).

    MK