  • 1. Data: 2008-06-23 09:31:03
    Temat: [mBank][mSIM][TakTak] istnieje jakis uzytkownik?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    bawilem sie kiedys wapem w mBanku pewnie jako jedyny klient z miliona :-) bo jak
    wiadomo ta tchnologia (jak kazda inna oprocz dzwonienia i sms'owania) nie ma
    zadnej przyszlosci i koszt jej rozwoju nigdy sie nie zwroci nawet w 1% :-)
    mBank z niej zrezygnowal ale jest mSIM - sim extra czy jak to sie nazywa koszt
    instalcji to 2,44zl platne operatorow i zadnych kosztow ze strony mBanku
    moje pytanie brzmi jakie sa koszty uzytkowania tego w tak-tak'u? np wchodze i
    wykonuje przelew pomiedzy swoimi rachunkami - ile mi zniknie z konta w TT?
    ktos kiedykolwiek tego uzywal czy znow bede prawdopodobnie pierwszym i
    prawdopodobnie jedynym uzytkownikiem ;-)
    pozdro.
    m.

  • 2. Data: 2008-06-23 09:41:29
    Temat: Re: [mSIM][TakTak] istnieje jakis uzytkownik?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Cze, 11:31, michaça <t...@p...pl> wrote:
> [...]
    > ktos kiedykolwiek tego uzywal czy znow bede prawdopodobnie pierwszym i
    > prawdopodobnie jedynym uzytkownikiem ;-)

    Jak sie pobawisz to zaraportuj na biezaco, jesli mozna prosic.
    Tez jestem w Erze i zastanawialem sie nad ta aplikacja ale nei udalo
    mi sie dotrzec do informacji z pierwszej reki na temat jej dzialania.

  • 3. Data: 2008-06-23 09:54:38
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Jak sie pobawisz to zaraportuj na biezaco, jesli mozna prosic.
    > Tez jestem w Erze i zastanawialem sie nad ta aplikacja ale nei udalo
    > mi sie dotrzec do informacji z pierwszej reki na temat jej dzialania.
    OK, w mabku nic nie wiedza - w fakju maja niby linka to tabeli oplat ery ale to
    jest link do strony glownej :-)
    w pelnym cenniku (tak-tak'a) stoi cos metnie o 61gr za wyslanie zdarzenia z ery
    do banku ale nie wiem jak to zinterpretowac, poki co era mi nie odpowiada na
    proste pytanie ( 61gr chyba ze nie bedzie to 61gr a wtedy na ekranie bedzie
    pisalo ile - nie wiem tylko czy po fakcie zchergowania czy przed ;-) )

  • 4. Data: 2008-06-23 12:11:16
    Temat: Re: [mBank][mSIM][TakTak] istnieje jakis uzytkownik?
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Uzywalem, nie wiem jak z oplatami bo sie nie przygladalem (ale nie duzo).

    Na stronie mbanku ani ery nic nt temat nie znalazlem.

    Dziala czasem, a czasem nie, wiec nie warto uzalezniac sie od dostepu przez
    msim.

    Pozdrawiam
    czak

  • 5. Data: 2008-06-24 14:16:49
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Jak sie pobawisz to zaraportuj na biezaco, jesli mozna prosic.
    > Tez jestem w Erze i zastanawialem sie nad ta aplikacja ale nei udalo
    to chodzi po kilku sms'ach i/lub tym zwrotnym za 61gr - kompletnie sie nie
    oplaci - nawet nie bede probowal (nie umywa sie w porownaniu np z WAP over GPRS
    np po 20gr za 100KB w obie strony)