  • 1. Data: 2004-07-13 07:55:17
    Temat: MOTOIO a delfinki mBanku
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

    Witam
    Mała ciekawostka:
    Mój ojciec ostatnio bawił się siecia i próbował zapłacić debetówką mBanku za
    zakupy w sklepie internetowym.
    Nie wiedział że tak karta uniemozliwia takie zakupy.
    Oczywiście nic z tego nie wyszło ale po kilku minutach zadzwonił do niego
    konsultant mLinii z pytaniem czy to on dokonywał próby tej płatności.
    Z tego wniosek że uruchomienie możliwości płacenia debetówkami w necie to
    jeden prztyczek w systemie skoro otrzymują oni informacje o próbach
    płatności.
    Kod CVV2 też już jest :)
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-07-13 11:51:33
    Temat: Re: MOTOIO a delfinki mBanku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Jul 2004 09:55:17 +0200, w <cd04h6$3ds$1@news.mch.sbs.de>, "Marcin
    Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl> napisał(-a):

    > Z tego wniosek że uruchomienie możliwości płacenia debetówkami w necie to
    > jeden prztyczek w systemie skoro otrzymują oni informacje o próbach
    > płatności.
    > Kod CVV2 też już jest :)

    Zapewne w końcu poszli po rozum do głowy i będzie można płacić zwykłym
    Elektronem. W końcu chyba więcej szmalu im uciekało przez niezrealizowane
    transakcje niż zarabiali na tych śmiesznych ekartach.

  • 3. Data: 2004-07-14 04:18:31
    Od: "First Time" <F...@o...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> wrote:
> [...]
    Niestety, nie jest to zwykły prztyczek - taka funkcjonalność troszkę
    kosztuje i uruchamianie jej dla niewielkiej liczby transakcji nie ma sensu.

    FT

    ---

  • 4. Data: 2004-07-14 09:13:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Niestety, nie jest to zwykły prztyczek - taka funkcjonalność troszkę
    > kosztuje i uruchamianie jej dla niewielkiej liczby transakcji nie ma
    sensu.

    Zwłaszcza jak się postawiło na ekarty, które w przypadku udostępnienia
    delfinom IO/MO/TO nie miałyby sensu ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn