  • 1. Data: 2004-07-13 09:52:25
    Temat: Od jakiej kwoty?
    Od: tire <t...@n...email>

    Witam

    Mam pytanie - od jakiej wysokosci wplacanej kwoty bank informuje
    inp.nadzoru podatkowego o swoim kliencie?

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    tire

  • 2. Data: 2004-07-13 09:56:07
    Temat: Re: Od jakiej kwoty?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam pytanie - od jakiej wysokosci wplacanej kwoty bank informuje
    > inp.nadzoru podatkowego o swoim kliencie?

    10k EUR i informacja ma lecieć do GIIF.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-07-13 10:02:14
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > 10k EUR i informacja ma lecieć do GIIF.

    czyli kazdy cwaniak bedzie wplacal po 9,9k EUR i GIIF o tym sie nie dowie?
    :)

  • 4. Data: 2004-07-13 10:05:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LuK napisał:

    > czyli kazdy cwaniak bedzie wplacal po 9,9k EUR i GIIF o tym sie nie dowie?

    Jesli zajdzie podejzenie, ze te 9,9k to czesci wiekszej kwoty, to sie
    dowie. A interpretacja nalezy do banku, wiec przy drugiej wplacie po
    roku GIIF moze sie przypadkiem dowiedziec.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-07-13 10:16:30
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Jesli zajdzie podejzenie, ze te 9,9k to czesci wiekszej kwoty, to sie
    > dowie. A interpretacja nalezy do banku, wiec przy drugiej wplacie po
    > roku GIIF moze sie przypadkiem dowiedziec.

    heh i tak zawsze mozna to ominac trzymajac kase na wielu kontach ( na kazdym
    po 9,9 k)

  • 6. Data: 2004-07-13 10:20:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LuK napisał:

    > heh i tak zawsze mozna to ominac trzymajac kase na wielu kontach ( na kazdym
    > po 9,9 k)

    Mozna probowac. W koncu zycie to jedno wielkie probowanie. ;-))))

    Bartol

  • 7. Data: 2004-07-13 10:37:25
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym LuK, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > heh i tak zawsze mozna to ominac trzymajac kase na wielu kontach ( na
    > kazdym po 9,9 k)

    Jak w tym samym banku, to nie bardzo. A w ogóle, jak bedziesz tylko
    trzymał, to GIIF mimo zgłoszenia raczej się nie zainteresuje.
    Najciekawsze są zawsze ruchy kwot między kontami i miedzy bankami.

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 8. Data: 2004-07-13 13:21:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    woy wrote:
    > Jak w tym samym banku, to nie bardzo. A w ogóle, jak bedziesz tylko
    > trzymał, to GIIF mimo zgłoszenia raczej się nie zainteresuje.
    > Najciekawsze są zawsze ruchy kwot między kontami i miedzy bankami.

    GIIF przelewami sie nie interesuje, zapamiętywane są jedynie wpłaty gotówkowe
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-07-13 13:46:51
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym blad, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > GIIF przelewami sie nie interesuje, zapamiętywane są jedynie wpłaty
    > gotówkowe *** blad ***

    Masz nieaktualne informacje.

  • 10. Data: 2004-07-13 15:47:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    woy wrote:

    > Masz nieaktualne informacje.

    faktycznie - widać każdy dowiaduje się tu czegoś nowego :-)
    od 1 stycznia dotyczy to rowniez przelewow a od 1 lipca banki (i inne podmioty)
    maja to raportowac do GIIF co miesiac (rownowartosc 15tys EUR)
    http://bip.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=82&id=34654&
    idp=
    *** blad ***