  • 21. Data: 2009-10-05 20:48:12
    Temat: Re: MBANk - likwidacja karty
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Paź, 21:35, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > tylko po co generowac niepotrzebne koszty skoro to samo mozna zrobic
    > taniej lub nawet gratis?

    5,50 PLN to nawet nie jest małe piwo w knajpie, a zapewnia święty
    spokój i dowód w razie sporu.

  • 22. Data: 2009-10-05 20:50:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...

    > Którą z kart miałeś w Sygmie ? Kamikadze..;-) Ale musze przyznac, że
    > ten bank to wyzwanie..!

    Z tego co pamiętam był to Real MasterCard albo jakiś jego poprzednik z
    Geanta.

  • 23. Data: 2009-10-05 20:51:20
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Mithos pisze:
    > Jeśli chcesz wysyłać takie rzeczy listem zwykłym to możesz ich nie
    > wysyłać, bo jaki to ma sens ?

    Że rozwiążą umowę? U mnie zadziałało (co prawda po 3 miesiącach od
    wysłania i 4 od zastrzeżenia). W przypadku BZWBK karta zastrzeżona znika
    z systemu po 30 dniach i jednocześnie bank rozwiązuje umowę. Jeszcze
    prościej.

    --
    Raf

  • 24. Data: 2009-10-05 20:53:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jeśli chcesz wysyłać takie rzeczy listem zwykłym to możesz ich nie
    > wysyłać, bo jaki to ma sens ?

    Ja w ostatnich m-cach wysylalem listem zwyklym wypowiedzenie rachunku AQ w
    Multi, wypowiedzenie kredytu odnawialnego w mBanku, KK w Fortis Banku. Konto
    w Multi zostalo zamkniete, limit w mBanku zostal zlikwidowany zgodnie z
    wyspozycja, a karta w Fortis Banku zastrzezona i nie pobrano oplaty za
    kolejny rok. Twierdzisz, ze te wszystkie dzialania nie mialy sensu?

    BTW dla odmiany zlozona w placowce Millennium dyspozycja nie odnawiania KK
    nie zostala zrealizowana, nowa karte dostalem, a reklamacja ziwazana z tym,
    ze zostala odnowiona (oplata nie byla pobrana) jest juz ponad 2 m-ce
    rozpatrywana. Oczywiscie kopie dyspozycji podpisana przez pracownika
    placowki mam, ale co z tego...

    MK

  • 25. Data: 2009-10-05 21:32:32
    Od: Ra <a...@a...com>

    Mithos pisze:

    > Dziwne te wasze porady. Dzwonić, zastrzegać itp. Przecież to nie jest
    > żadne wypowiedzenie.
    >
    > Najprościej, najbezpieczniej i najpewniej jest wysłać list polecony
    > priorytet za potwierdzeniem odbioru.

    no właśnie, ja musiałem zawsze wszystko na piśmie wysyłać bo
    telefonicznie to nie można
    najlepiej oczywiście zajrzeć do regulaminu tylko wg mbanku nie tego co
    się podpisywało tylko aktualnego na stronie mbanku

  • 26. Data: 2009-10-06 06:29:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    [...]
    > Listy polecone giną i to dosyć często. Wysłanie listu nie oznacza, że

    Można prosić o źródło tego twierdzenia? Mi (odpukać) nie zginął do tej
    pory żaden.
    KJ
    --
    Uwolnić słonia !!!

  • 27. Data: 2009-10-06 06:42:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 08:29:55 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Można prosić o źródło tego twierdzenia? Mi (odpukać) nie zginął do tej
    > pory żaden.

    Możesz o tym nawet nie wiedzieć ;-)

    PS czy ja mogę być takim źródłem? Bo nawet swego czasu udało mi się w
    sądzie przywrócić termin do pewnej czynności po tym, jak poczta nie
    doręczyła mi poleconego (z adnotacją "nieodebrane w terminie").

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 28. Data: 2009-10-06 06:43:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 22:35:58 +0200, Adam Sito napisał(a):

    > Chyba jednak ma. Właśnie zastrzegłem ten wynalazek i jest tam opcja
    > "rezygnacja z karty". Dla pewności zadzwonię jutro na mAudiotele i
    > potwierdzę rezygnację.

    Rezygnacja z karty jest tylko adnotacją dla banku, że klient raczej nie
    będzie chciał jej wznawiać.
    Tak czy inaczej umowę kredytową musisz wypowiedzieć w formie pisemnej.
    (Temat był wielokrotnie omawiany na forum mBanku).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 29. Data: 2009-10-06 06:50:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Możesz o tym nawet nie wiedzieć ;-)

    Raczej nie (tzn. wiem, ze odpowiednie pisma w tych poleconych
    "zadziałały", więc chyba doszły.)

    > PS czy ja mogę być takim źródłem? Bo nawet swego czasu udało mi się w
    > sądzie przywrócić termin do pewnej czynności po tym, jak poczta nie
    > doręczyła mi poleconego (z adnotacją "nieodebrane w terminie").

    Czyli mamy 1 przypadek jednego człowieka. To jednak nie jest "dość
    często".
    KJ

    --
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 30. Data: 2009-10-06 08:10:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 08:50:54 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Raczej nie (tzn. wiem, ze odpowiednie pisma w tych poleconych
    > "zadziałały", więc chyba doszły.)

    Nie wiesz czy wysłane do Ciebie nie zostają bądź zwrócone bądź zagubione.
    Przekonasz się jak dotknie Cię skutek.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd