  • 1. Data: 2009-10-05 12:11:26
    Temat: MBANk - likwidacja karty
    Od: " " <g...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam kartę kredytową Mbanku Rosmann

    jaka jest procedura rezygnacji z tej karty? czy musze dzwonic na infolinię czy
    zrobię to w mkiosku w markecie?

  • 2. Data: 2009-10-05 12:14:52
    Temat: Re: MBANk - likwidacja karty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > jaka jest procedura rezygnacji z tej karty? czy musze dzwonic na infolinię
    > czy
    > zrobię to w mkiosku w markecie?

    Zrobisz to nawet przez net. Zastrzegasz ją w opcji "rezygnacja z karty" i
    tyle.

  • 3. Data: 2009-10-05 12:47:49
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Zrobisz to nawet przez net. Zastrzegasz ją w opcji "rezygnacja z karty" i
    > tyle.

    i nie trzeba wysyłać pisemnego wypowiedzienia umowy? (którego wzór jest nadal
    w 'Przydatnych dokumentach') cos za przyjemna droga jak na mbank...

    GP

  • 4. Data: 2009-10-05 12:54:45
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Efektem takiego działania będzie to, że karta się zamknie i nie będzie się
    > wznawiać. Natomiast limit karty będzie ci pomniejszał zdolność kredytową w
    > ramach mBanku, w sensie tych wszystkich ofert "za podpis" itp. na podstawie
    > obrotów.

    i pewnie zostanie w BIK?

    GP

  • 5. Data: 2009-10-05 12:56:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

  • 6. Data: 2009-10-05 13:16:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > i pewnie zostanie w BIK?

    No zostanie ale ze stałym saldem 0,00.

  • 7. Data: 2009-10-05 15:05:37
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    MarekZ pisze:

    > No zostanie ale ze stałym saldem 0,00.

    Co w niczym nie pomaga, bo limit jest limit. U mnie w BIKu figuruje
    ponoć karta ING (zamknięta w maju). W oddziale nikt nic nie wie, na
    infolinii twierdzą, że mam otwarty rachunek. mBank, któremu wysłałem
    wypowiedzenie w czerwcu chyba albo i w maju nawet, też robi mi syf w
    papierach.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2009-10-05 18:59:33
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    To ja się podłączę do pytania - mam złotą rybkę (kartę wirtualną), z której
    już nie mam zamiaru korzystać. Odanwia się toto 30 listopada. Mogę z niej
    zrezygnować po prostu zastrzegając ją? Czy muszę dopełnic jeszcze jakiś
    formalności?

    --

    AS

  • 9. Data: 2009-10-05 19:12:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Adam Sito pisze:
> [...]
    > już nie mam zamiaru korzystać. Odanwia się toto 30 listopada. Mogę z niej
    > zrezygnować po prostu zastrzegając ją? Czy muszę dopełnic jeszcze jakiś

    nie widze w necie opcji zastrzegania ww. karty, pewnie bedziesz musial
    zadzwonic na mlinie i zrezygnowac

    w mbanku chyba musisz to zrobic 45 dni przed odnowieniem, bo inaczej
    naliczą opłate za kolejny okres

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-10-05 19:20:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > nie widze w necie opcji zastrzegania ww. karty, pewnie bedziesz musial
    > zadzwonic na mlinie i zrezygnowac

    Dziwne te wasze porady. Dzwonić, zastrzegać itp. Przecież to nie jest
    żadne wypowiedzenie.

    Najprościej, najbezpieczniej i najpewniej jest wysłać list polecony
    priorytet za potwierdzeniem odbioru.

    --
    Mithos