  • 1. Data: 2009-10-05 08:26:48
    Temat: Wpłatomaty multi - powtórka z mbanku?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W ostatnim tygodniu byłem 3 razy we wpłatomacie multi, ten hybrydowy co
    łyka też mbank.
    Próba 1 - "zapraszamy ponownie później",
    Próba 2 - Pan wpłaca 6100 pln, wpłatomat połyka i robi nu nu, także ja
    już się nie załapuję, bo "zapraszamy ponownie później",
    Próba 3 - dzisiaj z rana niby działa, reklamy lecą i nie ma żadnego
    komunikatu, a karty nie da się nie jak wepchnąć czysta fizyka ;)

    Jak ostatnio widziałem wpłatomat mbanku, to miał karteczkę "prosimy
    wpłacać jednorazowo nie więcej niż 5 banknotów" ciekawe kiedy tak będzie
    w multi ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-10-05 09:23:19
    Temat: Re: Wpłatomaty multi - powtórka z mbanku?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    >
    > Jak ostatnio widziałem wpłatomat mbanku, to miał karteczkę "prosimy
    > wpłacać jednorazowo nie więcej niż 5 banknotów" ciekawe kiedy tak będzie

    wpłacałem we wpłatomacie Multi w sobotę i działał bez problemu,
    interesujące było to, że saldo na rachunku zwiększyło się b.szybko
    (mogłem środki przelać na inne konto), ale operacje w historii były
    widoczne dopiero dzisiaj ;-)

    teraz znowu muszę kilka banknotów do multi wpłacić, mam nadzieję, że nie
    przegram z maszyną...

    --
    pozdrawiam
    RobertS