  • 1. Data: 2009-10-05 14:39:59
    Temat: rodzina jeszcze nie na swoim
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    Witam

    Z moja dziewczyna wzielismy kredyt na mieszkanie. Nie zostalo ono jeszcze
    oddane, jest w trakcie budowy. W tym czasie wzielismy slub.
    Czy jest jakas mozliwosc, zeby sciagac z panstwa polowe odsetek - pomijajac
    bank (akcja rodzina na swoim) ?
    Pani w banku powiedziala, że ona juz nie da rady nic zrobic. Nie chcemy
    kombinowac - zrywac umowe z bankiem i podpisywac nowa - poniewaz mamy fajne
    (chyba) warunki tj. 0,8% prowizja banku.
    Da sie to jakos we wlasnym zakresie sciagac z Panstwa??

  • 2. Data: 2009-10-05 14:46:32
    Temat: Re: rodzina jeszcze nie na swoim
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Jarek" <j...@c...mysite.pl> wrote in message

    > Da sie to jakos we wlasnym zakresie sciagac z Panstwa??

    Legalnie się nie da.

    A jak chcecie nielegalnie, to stosujcie podobne metody jak to państwo. :)

  • 3. Data: 2009-10-05 15:28:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@c...mysite.pl>
    napisał w wiadomości news:had13b$hor$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Da sie to jakos we wlasnym zakresie sciagac z Panstwa??

    Znaczy z Pana, Pani, ze mnie? ;)

    MK

  • 4. Data: 2009-10-05 15:47:24
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Prowizja to małe piwo.
    Jeśli macie marżę w okolicach 1,5% to znaczy, że macie fajne warunki.

  • 5. Data: 2009-10-06 06:03:03
    Od: "michal_sz" <michas007@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    Too late. Musiałbyś zerwać umowę kredytową.

  • 6. Data: 2009-10-06 06:42:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    A tak przy okazji - czy nadal liczy sie czy sie nie posiada mieszkania w
    momencie podpisywania umowy kredytowej (czyli mieszkania trzeba sie
    pozbyc odpowiednio wczesnie) czy tez cos zmienili w tym temacie?
    Marx

  • 7. Data: 2009-10-06 09:34:38
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Marx <M...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > momencie podpisywania umowy kredytowej (czyli mieszkania trzeba sie
    > pozbyc odpowiednio wczesnie) czy tez cos zmienili w tym temacie?

    Oczywiscie ze temat jest zakonczony ;) - podpisanie nowej umowy kredytowej nic
    nie zmienia, bo przeciez malzenstwo mieszkanie juz ma :) wiec RNS sie nie nalezy.
    Trzebaby przepisac mieszkanie na rodzicow, i dopiero kombinowac z nowym
    kredytem, z tym ze rodzice pewnie musieliby wziac kredyt na splate tego
    starego :)))

  • 8. Data: 2009-10-06 10:22:22
    Od: Marx <M...@n...com>

    Nie wiem o czym piszesz. Ja pisze np o sytuacji gdy ktos ma mieszkanie i
    kupuje wieksze, i chce korzystac z RNS. Wiec mieszkanie sprzedaje
    odpowiednio wczesniej, i tu pojawia sie pytanie czy to wystarczy? Czy
    fakt ze sie mieszkanie mialo wczesniej ma znaczenie?
    Marx

  • 9. Data: 2009-10-06 13:09:40
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > odpowiednio wczesniej, i tu pojawia sie pytanie czy to wystarczy? Czy
    > fakt ze sie mieszkanie mialo wczesniej ma znaczenie?

    Nie ma. Liczy sie moment podpisania umowy kredytowej.

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

  • 10. Data: 2009-10-06 19:41:46
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    > Znaczy z Pana, Pani, ze mnie? ;)

    70 tys / 40 mln polakow = 0,00175 zl. przez 8 lat. Nie badz zyd... ;P