  • 1. Data: 2009-10-04 18:08:34
    Temat: Lokatopolisa w Polbanku (jak lokata na 6,4-6,6%)
    Od: Tomek <t...@n...pl>

    Polbank we współpracy z Generali wprowadził do sprzedaży lokatopolisę:
    * na 6M na 5,2% bez podatku Belki (zysk jak na lokacie powyżej 6,4%)
    * na 12M na 5,4% bez podatku Belki (zysk jak na lokacie ponad 6,6%)

    Lokatopolisa może być wystawiona tylko na jedną osobę i dana osoba może
    posiadać tylko jedną lokatopolisę na kwotę od 5 000 do 250 000 PLN.

  • 2. Data: 2009-10-04 19:02:52
    Temat: Re: Lokatopolisa w Polbanku (jak lokata na 6,4-6,6%)
    Od: "lokatybezbelki" <e...@g...pl>

    Witam,
    Open Finance i Eurobank mają lepsze warunki.

    Pozdrawiam.
    ----------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl
    http://moneyandfinance.pl

  • 3. Data: 2009-10-04 19:04:53
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 4 Paź, 20:08, Tomek <t...@n...pl> wrote:

    > Lokatopolisa może być wystawiona tylko na jedną osobę i dana osoba może
    > posiadać tylko jedną lokatopolisę na kwotę od 5 000 do 250 000 PLN.

    Oczywiście brak ochrony BFG, a nie wiem czy ze względów podatkowych
    nie będzie tak jak z lukasem, że nawet ochrony 50% nie będzie. Polisy
    lokacyjne są gwarantowane jedynie w 50% przez Ubezpieczeniowy Fundusz
    Gwarancyjny do kwoty 30 000 EUR jeśli ubezpiecza polski ubezpieczyciel.

  • 4. Data: 2009-10-04 19:09:56
    Od: Tomek <t...@n...pl>

    lokatybezbelki pisze:
    > Witam,
    > Open Finance i Eurobank mają lepsze warunki.
    jakie? Bo ja lepszych nie znalazłem....

  • 5. Data: 2009-10-04 19:27:21
    Od: " lokatybezbelki" <l...@g...pl>

    > jakie? Bo ja lepszych nie znalazłem....
    Witam,
    Open Finance Lokata Optymalna
    3 miesiące 5,25% 6,52%
    6 miesięcy 5,25% 6,57%
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/open.html

    Eurobank
    Lokata 7d oprocentowanie 5,5% bez belki
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/eurobank.html

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-10-04 19:52:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Paź, 21:27, " lokatybezbelki" <l...@g...pl>
    wrote:

    > Witam,
> [...]

    Ale tutaj trzeba samodzielnie dzielić na odpowiednia ilość lokat, w
    Polbanku mozna 250k umieścic na jednej i tyle. Dla kogoś kto ma
    większe środki to może miec znaczenie.

  • 7. Data: 2009-10-05 06:33:46
    Od: <...@...a>

    Witam,
    Open Finance (Noble Bank) i Eurobank mają BFG.

    Pozdrawiam.

    4413 (20090910) __________

  • 8. Data: 2009-10-05 06:49:32
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Paź, 08:33, <a...@...a> wrote:
    > Witam,
    > Open Finance (Noble Bank) i Eurobank mają BFG.

    No prawda, Polisolokata to zawsze ciut większe ryzyko..

  • 9. Data: 2009-10-05 18:29:54
    Od: Tomek <t...@n...pl>

    ...@...a pisze:
    > Witam,
    > Open Finance (Noble Bank) i Eurobank maj? BFG.
    sorry, ale mnie nie bawi zakładanie kilkudziesięciu czy kilkuset lokat.
    Chce mieć wszystko w jednym, a wtedy oferta Polbanku jest najlepsza...

  • 10. Data: 2009-10-05 20:08:11
    Od: "Zentek" <y...@v...pl>

    Użytkownik <...@...a> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Open Finance (Noble Bank) i Eurobank mają BFG.

    A klientów Polbanku zabezpiecza grecki fundusz gwarancyjny.