  • 11. Data: 2015-11-30 17:40:50
    Temat: Re: M-bank ikona debilizmu.
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 25.11.2015 o 21:57, Janek pisze:
    > Podczas wyjazdu zagranicznego korzystałem z serwisu internetowego i
    > zablokowali mi konto dlatego bo logowałem się z zagranicznego IP. Aby
    > odblokować działanie konta musiałem pofatygować się do oddziału,
    > oczywiście rozwiązałem umowę.
    >
    > Pytanie do użytkowników. Czy jeszcze jakieś banki stosują takie
    > praktyki? Chciałbym korzystać z T-Mobile lub Alior.

    O ile pamiętam to mbank blokuje konto, po 3 błędnych wpisaniach hasła i
    można je bez problemu odblokować przez telefon, także chyba coś
    wyolbrzymiasz albo nie napisałeś całej prawdy.

    Xenocide

  • 12. Data: 2015-11-30 17:44:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <x...@b...net> writes:

    > O ile pamiętam to mbank blokuje konto, po 3 błędnych wpisaniach hasła
    Po 3 błędnych pod rząd lub 50 ogólnie.
    KJ

    "Faith: not *wanting* to know what is true."
    -- Friedrich Nietzsche