  • 1. Data: 2015-11-24 10:25:52
    Temat: Lokata 3,25% na 4mce w Idei
    Od: jj <p...@w...pl>

    https://www.ideabank.pl/uploads/doc/Kp_andrzejkowa23
    112015.pdf.pdf

  • 2. Data: 2015-11-24 10:31:51
    Temat: Re: Lokata 3,25% na 4mce w Idei
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 10:25, jj pisze:
    > https://www.ideabank.pl/uploads/doc/Kp_andrzejkowa23
    112015.pdf.pdf

    Termin ważności wniosku nie wynosi podane 14 dni, tylko 5 dni.

  • 3. Data: 2015-11-25 20:49:31
    Od: zzz <i...@g...com>

    Ostatnio zakładane lokaty w Idei (począwszy mniej więcej od miesiąca) nie dają się
    zmienić na nieodnawialne, zresztą wbrew regulaminom tych lokat. Brakuje odpowiedniego
    przycisku. Też tak macie? Co zrobić z tym fantem?

  • 4. Data: 2015-11-25 21:44:33
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-11-25 o 20:49, zzz pisze:
    > Ostatnio zakładane lokaty w Idei (począwszy mniej więcej od miesiąca) nie dają się
    zmienić na nieodnawialne, zresztą wbrew regulaminom tych lokat. Brakuje odpowiedniego
    przycisku. Też tak macie? Co zrobić z tym fantem?

    Ostatnio zakładana 4 listopada , bez problemu zmieniłem na
    nieodnawialną. Tylko, ze ja zmieniam od razu w dniu założenia, żeby nie
    zapomnieć.

    Nie masz naprawdę w szczegółach przycisku "edycja" ?

  • 5. Data: 2015-11-25 21:51:21
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 25.11.15 o 20:49, zzz pisze:
    > Ostatnio zakładane lokaty w Idei (począwszy mniej więcej od miesiąca) nie dają się
    zmienić na nieodnawialne, zresztą wbrew regulaminom tych lokat. Brakuje odpowiedniego
    przycisku. Też tak macie? Co zrobić z tym fantem?

    Zerwać po terminie zapadalności?

  • 6. Data: 2015-11-25 22:51:41
    Od: Łukasz <x...@o...p>

> [...]
    zmienić na nieodnawialne, zresztą wbrew regulaminom tych lokat. Brakuje odpowiedniego
    przycisku. Też tak macie? Co zrobić z tym fantem?

    A z jakim oprocentowaniem sie odnawiają te lokaty?

    Pzdr
    Łukasz

  • 7. Data: 2015-11-26 12:37:34
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 25 listopada 2015 22:51:37 UTC+1 użytkownik Łukasz napisał:
> [...]
    odpowiedniego przycisku. Też tak macie? Co zrobić z tym fantem?

    > A z jakim oprocentowaniem sie odnawiają te lokaty?

    Odnawiają się bodajże na 0,1% jako lokata standardowa 3 m-ce.
    Z blokadą zmiany na nieodnawialną w systemie transakcyjnym spotkali się
    podobno użytkownicy nowej wersji Idea Cloud. Zmiana jest możliwa przez
    infolinię.
    Użytkuję stary interface Idei i nie widzę takiego problemu.
    Wczoraj (25.11.) zmieniałem na nieodnawialną swoją Wielką Trzynastkę.
    Bez problemu.

  • 8. Data: 2015-11-26 12:50:56
    Od: art3k <u...@w...vectranet.pl>

    W dniu 2015-11-26 o 12:37, b...@o...pl pisze:

> [...]
    > Z blokadą zmiany na nieodnawialną w systemie transakcyjnym spotkali się
    > podobno użytkownicy nowej wersji Idea Cloud. Zmiana jest możliwa przez

    parę dni temu rozmawiałem o tym z dezinfolinią, wg dezinformatora
    możliwość zmiany jest od ok. połowy listopada zablokowana, a jedyna
    możliwość odzyskania pieniędzy, to zerwanie lokaty w dzień po jej
    zakończeniu/odnowieniu.
    hehe, sam dezinormator przyznał, że odnowiony % jest żenująco niski ..

    --
    art3

  • 9. Data: 2015-11-29 20:57:00
    Od: zzz <i...@g...com>

    W dniu środa, 25 listopada 2015 21:44:42 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
    > zapomnieć.
    >
    > Nie masz naprawdę w szczegółach przycisku "edycja" ?

    Nie mam tego przycisku przy nowych lokatach, przy starych jest. Ponieważ jest to
    wbrew regulaminowi lokat, chcę w tej sprawie pisać tylko nie wiem gdzie: do KNFu? do
    Rzecznika Finansowego? Co poradzicie? Nie chce mi się bawić w dodatkowe logowanie do
    systemu Idei, by zerwać lokatę po odnowieniu.

  • 10. Data: 2015-11-30 07:51:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 listopada 2015 20:57:03 UTC+1 użytkownik zzz napisał:

    > Nie mam tego przycisku przy nowych lokatach, przy starych jest. Ponieważ jest to
    wbrew regulaminowi lokat, chcę w tej sprawie pisać tylko nie wiem gdzie:
    Do banku