  • 1. Data: 2015-11-25 21:57:35
    Temat: M-bank ikona debilizmu.
    Od: Janek <n...@m...pl>

    Podczas wyjazdu zagranicznego korzystałem z serwisu internetowego i
    zablokowali mi konto dlatego bo logowałem się z zagranicznego IP. Aby
    odblokować działanie konta musiałem pofatygować się do oddziału,
    oczywiście rozwiązałem umowę.

    Pytanie do użytkowników. Czy jeszcze jakieś banki stosują takie
    praktyki? Chciałbym korzystać z T-Mobile lub Alior.

  • 2. Data: 2015-11-25 22:02:14
    Temat: Re: M-bank ikona debilizmu.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-11-25 o 21:57, Janek pisze:
> [...]
    > zablokowali mi konto dlatego bo logowałem się z zagranicznego IP. Aby
    > odblokować działanie konta musiałem pofatygować się do oddziału,

    a gdzie jest napisane, że nie wolno się logować korzystając z
    zagranicznego IP?

    to jakieś kosmiczne kuriozum!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-11-25 22:15:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-11-15 o 21:57, Janek pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie do użytkowników. Czy jeszcze jakieś banki stosują takie
    > praktyki? Chciałbym korzystać z T-Mobile lub Alior.

    Trochę kretyńskie zabezpieczenie. Haker po prostu zadziała z polskiego
    IP za pośrednictwem tunelowania, a zwykły klient traci dostęp za granicą
    do rachunku. Rozumiał bym jeszcze telefon do klienta, czy faktycznie
    jest w innym kraju.

  • 4. Data: 2015-11-25 23:20:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-25 21:57, Janek pisze:
    > Podczas wyjazdu zagranicznego korzystałem z serwisu internetowego i
    > zablokowali mi konto dlatego bo logowałem się z zagranicznego IP. Aby
    > odblokować działanie konta musiałem pofatygować się do oddziału (...)

    A telefonicznie odblokować się nie dało?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2015-11-25 23:31:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 25 Nov 2015 23:20:10 +0100, Krystek napisał(a):

    > A telefonicznie odblokować się nie dało?

    Wtedy pewnie zablokowali by mu infolinię ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2015-11-25 23:37:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Nov 2015 21:57:35 +0100, Janek <n...@m...pl> wrote:
    > Podczas wyjazdu zagranicznego korzystałem z serwisu internetowego i
    > zablokowali mi konto dlatego bo logowałem się z zagranicznego IP.
    Aby

    Na pewno to nie jest powód, z którego zablokowano Ci dostęp.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-11-26 05:54:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/26/2015 07:37 AM, Marek wrote:
    > Aby
    >
    > Na pewno to nie jest powód, z którego zablokowano Ci dostęp.

    Też mi się tak wydaje.

    Ostatnich kilka lat w zasadzie nie ma mnie w Polsce, jeżdżę po świecie,
    czasem w dość egzotyczne miejsca, i jeszcze żaden bank nie zablokował mi
    dostepu online z tego powodu (włączając w to mBank).

    Loguję się oczywiście z własnego laptopa, do głowy by mi nie przyszło
    żeby logować się do banku z "kafejki internetowej".

    Chociaż przebywanie za granicą spowodowało:

    - zablokowanie kilka lat temu karty przez Alior podczas pobytu w Japonii

    - ciekawostka z PayPalem - będąc za granicą, da się zalogować do
    interfejsu online, i generalnie działa. Czasami jednak nie da się wysłać
    pieniędzy do różnych osób, i support nie wie dlaczego, tłumaczy się
    "wyrafinowanymi zabezpieczeniami" i "sugerujemy, żeby pan przelał
    pieniądze do tej osoby za pomocą zwykłego banku".

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 8. Data: 2015-11-26 08:10:00
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu środa, 25 listopada 2015 21:57:35 UTC+1 użytkownik Janek napisał:
> [...]
    >
    > Pytanie do użytkowników. Czy jeszcze jakieś banki stosują takie
    > praktyki? Chciałbym korzystać z T-Mobile lub Alior.

    Oczywiście odpowiednią informację otrzymałeś na piśmie/email?
    Możesz zacytować?

    --
    Heniek

  • 9. Data: 2015-11-26 21:56:50
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-11-25 o 21:57, Janek pisze:
    > Podczas wyjazdu zagranicznego korzystałem z serwisu internetowego i
    > zablokowali mi konto dlatego bo logowałem się z zagranicznego IP.

    Konto czy kanał dostępu www? Nie pomyliłeś hasła?

  • 10. Data: 2015-11-29 12:35:55
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-11-25 21:57, Janek wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie do użytkowników. Czy jeszcze jakieś banki stosują takie
    > praktyki? Chciałbym korzystać z T-Mobile lub Alior.

    Wielokrotnie logowałem się do mBanku z zagranicy - bez jakichkolwiek
    sankcji. Z T-Mobile też ne miałem problemów.