  • 1. Data: 2015-11-23 16:39:52
    Temat: mBank i pozdrowienia z przyszłości
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    Taka ciekawosta w interfejsie mBanku - przebywam w innej strefie
    czasowej, i jest u mnie już po północy (jest u mnie w okolicach 00:40,
    24 listopada; w Polsce jest jeszcze 23 listopada, w okolicach 16:40).

    Data w komputerze to - zgodnie ze strefą czasową - 24 listopada.

    Przelew w mBanku zlecony na 23 listopada, czyli dzień, który jeszcze
    jest w Polsce.
    Niestety przelewu puścić się nie da - interfejs mBanku informuje, że
    "Data nie może być w przeszłości".

    Programista nie przewidział, że poza Polską są na świecie również inne
    kraje?

    Jak jest w innych bankach?

    Pozdrawiając z przyszłości,

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2015-11-23 16:50:56
    Temat: Re: mBank i pozdrowienia z przyszłości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >"Data nie może być w przeszłości".
    >Programista nie przewidział, że poza Polską są na świecie również

    Zachcialo sie "nowoczesnego" interfejsu, w ktorym przeplata sie strona
    serwera i klienta, to i wychodza takie kwiatki.
    Inne banki chyba na to odporniejsze ... ale i do nich zawita kiedys
    nowe :-)

    >Pozdrawiając z przyszłości,

    Poczekaj na weekend na przelomie miesiaca - ja juz widzialem w mbanku
    odsetki naliczone w przyszlosci - w sobote na koncie, a data
    ksiegowania w poniedzialek :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-11-23 17:21:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Poczekaj na weekend na przelomie miesiaca - ja juz widzialem w mbanku
    > odsetki naliczone w przyszlosci - w sobote na koncie, a data
    > ksiegowania w poniedzialek :-)

    Ale to akurat chyba miał od zawsze.
    KJ

    Fear and loathing, my man, fear and loathing.
    -- H. S. Thompson

  • 4. Data: 2015-11-23 18:42:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:
> [...]
    > "Data nie może być w przeszłości".
    >
    > Programista nie przewidział, że poza Polską są na świecie również inne

    przestaw date w komputerze i wszystko bedzie na czasie. :)

  • 5. Data: 2015-11-23 18:44:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Poczekaj na weekend na przelomie miesiaca - ja juz widzialem w mbanku
    > odsetki naliczone w przyszlosci - w sobote na koncie, a data ksiegowania
    > w poniedzialek :-)

    a to to u nich juz od samego poczatku.

    Raz nawet do nich kiedys dzwonilem, dlaczego zakonczonej lokaty nie ma
    na koncie, to mi oficjalnie odpowiedzieli, zeby w filtrze wpisać dzien
    albo dwa do przodu to wtedy sie pokaze.

  • 6. Data: 2015-11-23 18:51:57
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Witam. Czy możesz podać szczegóły operacji? Chodzi mi o przeglądarkę, system
    operacyjny i jaki dokładnie przelew wykonywałeś? Dane przekażę osobie bezpośrednio
    odpowiedzialnej w Banku za ten obszar do analizy.

  • 7. Data: 2015-11-23 18:56:13
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/24/2015 02:51 AM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
> [...]
    > system operacyjny i jaki dokładnie przelew wykonywałeś? Dane przekażę
    > osobie bezpośrednio odpowiedzialnej w Banku za ten obszar do

    Firefox, Linux, przelew na "nieswoje" konto.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 8. Data: 2015-11-23 18:59:09
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Przelew zwykły i podpowiadała Ci się aktualna data systemowa i przestawiłeś ją na 23
    i wtedy wyskoczył błąd?

    Dasz radę napisać dokładniej jaki linux i który ff?

  • 9. Data: 2015-11-23 19:06:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/24/2015 02:59 AM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
    > Przelew zwykły i podpowiadała Ci się aktualna data systemowa i przestawiłeś ją na
    23 i wtedy wyskoczył błąd?

    Nie, data jest ustawiana na "dzisiejszą w Polsce", 23.11, przez
    interfejs mBanku (podczas gdy systemowa to 24.11), nie muszę jej
    zmieniać, by wyskoczył ten błąd.
    "Przelew jedorazowy" czy "przelew krajowy", tak to się nazywa w interfejsie.

    > Dasz radę napisać dokładniej jaki linux i który ff?

    Ubuntu 15.10, 64 bit.
    Firefox 42. Podobnie zachowuje się to w Chromium 45 (choć nie wygląda mi
    to na zależne od przeglądarki).

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 10. Data: 2015-11-23 19:18:44
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Niestety na odzew z jakimś feedbackiem trzeba poczekać jakiś czas, ale zapewniam Cię
    że sprawa będzie zbadana.