  • 1. Data: 2015-11-26 11:52:05
    Temat: ING nowa odsłona interfejsu
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    OMG teraz z kolei ING robi ze swojego interfejsu jakąś fejsiarnię...

    Nic to nie wnosi w sensie ergonomii, ani lepiej, ani gorzej, trzeba tylko
    będzie nabrać nowych nawyków kolejności kliknięć, natomiast wygląd...
    widziałem ostatnio podręcznik matematyki do klasy 1 technikum. Mniej więcej
    na tym poziomie. Konkretne dane - mała czcionka, jakieś pierdoły - wielkie
    kółeczka i wielkie litery.

  • 2. Data: 2015-11-27 10:21:14
    Temat: Re: ING nowa odsłona interfejsu
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > widziałem ostatnio podręcznik matematyki do klasy 1 technikum. Mniej
    > więcej na tym poziomie. Konkretne dane - mała czcionka, jakieś pierdoły -

    Zdaje się, że zniknęła podstawowa funkcjonalność, której używałem. Mam na
    myśli eksport historii do CSV. Nie widzę takiej opcji w Historia transakcji.

    Może jakimś cudem jakiś właściciel biznesowy czy inny marketingowiec z ING
    czyta tą grupę. Zatem: zła decyzja, jak można skasować z bankowości
    internetowej tak podstawową funkcjonalność? Dla mnie to wystarczający powód
    do pożegnania się z tym bankiem.

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2015-11-27 10:32:09
    Od: W <w...@w...pl>

    janek z pola wystukał, co następuje:

    > Zdaje się, że zniknęła podstawowa funkcjonalność, której używałem. Mam
    > na myśli eksport historii do CSV. Nie widzę takiej opcji w Historia
    > transakcji.

    Taa... taka podstawowa opcja jak wykonywanie przelewów z wzorców też prawie
    nie istnieje (jak wzorce masz na końcu listy ostnich przelewów po
    wyszukiwaniu to tak jakby tego wzroca nie było =,=)

    Imho fatalne toto jest i mam nadzieję, że długo nei będą przymuszać...

  • 4. Data: 2015-11-27 10:33:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    janek z pola <a...@e...pl> writes:

    [...]
    > Zdaje się, że zniknęła podstawowa funkcjonalność, której używałem. Mam na
    > myśli eksport historii do CSV. Nie widzę takiej opcji w Historia transakcji.

    Jak wybierzesz "wyszukiwanie zaawansowane" i wyszukasz to też nie ma?
    KJ (tak, też uważam, ze to głupie)

    I think I'll KILL myself by leaping out of this 14th STORY WINDOW while
    reading ERICA JONG'S poetry!!