  • 11. Data: 2002-03-07 18:40:07
    Temat: Re: Lutowe zwierciadło listy p.p.b.
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl> wrote:
    > Czcigodni czciciele banków !

    W Twoim (fantastycznym!) zestawieniu brakuje mi zliczenia postow najbardziej
    mnie wqrzajacych a wystepujacych w niesamowitych ilosciach.
    Chodzi mi o watki typu:
    "mBank wylaczony!!!" "Inteligo Wam dziala?" "Lukas padl!"
    i pod kazdym mailem po 10 odpowiedzi:
    "a ode mnie chodzi"
    " u mnie lezy"
    " a u mnie wolno, ale chodzi"

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2002-03-08 06:32:20
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Chodzi mi o watki typu:
    > "mBank wylaczony!!!" "Inteligo Wam dziala?" "Lukas padl!"
    Oo tak... O tak... zgadzam sie z kazdym slowem. wiec moze dla takich
    ogloszen niech powstanie grupa:

    pl.biznes.banki.dziala.czy.nie

    :))

    --