  • 1. Data: 2002-03-05 16:37:49
    Temat: KB-co to za infolinia /
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Na stronie KB sąpodane dwa numery do infolinii
    Tel: 0 801 360 360
    Tel: 0-81 531 72 00

    pierwsza to rozumiem, impuls naliczany jak w
    rozmowie lokalnej co 3 min. ale ten drugi ... cos
    pośredniego między opłatąza 3=co 3 min a 6=co 1
    min ?

    Sark

  • 2. Data: 2002-03-05 16:44:16
    Temat: Re: KB-co to za infolinia /
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na stronie KB sąpodane dwa numery do infolinii
    > Tel: 0 801 360 360
    > Tel: 0-81 531 72 00
    >
    > pierwsza to rozumiem

    Jest jeszcze dla VIP'ow ;)
    0 800 120 360

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-05 16:45:42
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Sark napisal:
> [...]
    > pierwsza to rozumiem, impuls naliczany jak w
    > rozmowie lokalnej co 3 min. ale ten drugi ... cos
    > pośredniego między opłatąza 3=co 3 min a 6=co 1

    Druga to normalny telefon w Lublinie (oplata wg cennika) - pewnie dla
    "komorkowcow"

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-05 16:46:12
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > pierwsza to rozumiem, impuls naliczany jak w
    > rozmowie lokalnej co 3 min. ale ten drugi ... cos
    > pośredniego między opłatąza 3=co 3 min a 6=co 1

    Ten drugi to numer stacjonarny (0-81 to Lublin) podany jak rozumiem na
    potrzeby osób dzwoniących z komórek, gdzie nie można skorzystać z numerów
    0-80*

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 5. Data: 2002-03-05 17:02:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek J" <m...@i...pl> napisał
    w wiadomości
    > Ten drugi to numer stacjonarny (0-81 to Lublin)
    podany jak rozumiem na
    > potrzeby osób dzwoniących z komórek, gdzie nie
    można skorzystać z numerów
    > 0-80*

    No rzeczywiście, nie zauważyłem braku zera między
    8 a 1 :-))

    Sark