  • 1. Data: 2002-03-05 15:58:35
    Temat: Taniej w BPHPBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ZA WP

    Od 6 marca Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. obniży oprocentowanie
    produktów kredytowych. Oprocentowanie kredytów w banku zostanie obniżone
    znaczniej niż ostatnia obniżka stopy referencyjnej przez Radę Polityki
    Pieniężnej.
    Skala obniżki kredytów sięga średnio od 3 do 6%, a dla stałych klientów
    nawet do 9%. Nowa oferta jest szczególnie atrakcyjna dla wieloletnich
    klientów byłego BPH i PBK. Oprocentowanie pożyczki gotówkowej dla ludności
    wyniesie w przypadku stopy stałej od 16,49 do 18,69%, a zmiennej od 18,66 do
    19,69%.
    Kredyty na zakup samochodów i innych pojazdów będą miały oprocentowane stałe
    od 14,49 do 16,69% oraz zmienne od 17,99 do 18,69%.
    Odnawialny kredyt na zakup papierów wartościowych - do 1 roku o stopie
    stałej będzie oprocentowany na poziomie WIBOR plus marża banku.
    Bank kredyt o stopie stałej na nabywanie akcji w pierwszej ofercie
    publicznej lub na rynku pierwotnym z okresem spłaty maksymalnie do 6
    miesięcy będzie oferował z oprocentowaniem obliczanym według WIBOR 1M plus
    marża 3 pkt proc.
    Saldo debetowe wykorzystywane w ramach limitu w ROR/Koncie Sezam będzie
    wynosiło 18,90%. Natomiast saldo debetowe wykorzystywane w ramach limitu w
    rachunku a'vista walutowym będzie miało oprocentowanie obliczane na
    podstawie LIBOR 1M plus marża 5 pkt proc.
    Odnawialny kredyt na zakup papierów wartościowych - do 1 roku o stopie
    zmiennej będzie oprocentowany według WIBOR 1M plus marża banku.
    Kredyt studencki (z wykorzystaniem środków z Funduszu Pożyczek i Kredytów
    Studenckich) będzie miał oprocentowanie wynoszące 1,10% stopy redyskonta
    weksli NBP.
    Bank kredyt w rachunku Inwestora Giełdowego - do 1 roku będzie oferował z
    oprocentowaniem obliczanym na podstawie WIBOR 3M plus marża 2 pkt proc.
    Zaletą nowych zasad oprocentowania kredytów samochodowych i pożyczek
    gotówkowych jest większe niż dotychczas zróżnicowanie stawek oprocentowania
    w zależności od długości okresu kredytowania. Dla Klientów ceniących sobie
    stabilność spłat kredytu okres stałej stopy procentowej wydłużono nawet do 4
    lat. (AN)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

    Prosze wypelnij ankiete. Zbieram dane do pracy magisterskiej
    http://ankieta.amra.pl
    Dziekuje!

  • 2. Data: 2002-03-05 18:04:02
    Temat: Re: Taniej w BPHPBK
    Od: "jaca" <j...@b...pl>

    > Skala obniżki kredytów sięga średnio od 3 do 6%, > Saldo debetowe
    wykorzystywane w ramach limitu w ROR/Koncie Sezam będzie
    > wynosiło 18,90%.

    no tak, pięknie, byłem ich klientem przez 4 lata, niedawno podziękowałem
    i patrząc na te pozorne ruchy dobrze zrobiłem. Limit w ROR był na 19,99 jest
    na 18,9 i gdzie te średnio przynajmniej 3% ?

    jacek

  • 3. Data: 2002-03-05 18:40:57
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "jaca" <j...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jest
    > na 18,9 i gdzie te średnio przynajmniej 3% ?

    Też ich kopnę w d... jak tylko będę mógł. Moje gratulacje!

    --
    radar
    GG2458209

  • 4. Data: 2002-03-06 07:02:34
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    jest
    > na 18,9 i gdzie te średnio przynajmniej 3% ?

    nic dodac nic ujac... to zenada z ta oferta...

    (ex 4letni klient PBK)

  • 5. Data: 2002-03-06 10:56:33
    Od: "Serwazy" <s...@p...onet.pl>

    Szczególnie piękny jest "kredyt na zakup samochodów udzielany w ramach
    współpracy z FIAT..." -22,69% oraz kredyt "na własny dom" -22,69%, oraz
    pożyczka gotówkowa dla ludności - 21,69%.
    Owszem oprocentowanie może być mniejsze np. "dla klientów posiadających
    konto sezam ...co najmniej od 9 lat...przy czym ...dodatkowo muszą być
    spełnione następujące kryteria ...klient korzystał wcześniej z oferty
    kredytowej banku i dokonywał terminowych spłat...minimalne wpływy na konto w
    okresie ostatnich 6 miesięcy wynosiły średnio w miesiącu 4000 zł; minimalna
    kwota pożyczki wynosi 15 000zł" koniec cytatu.
    Dla porównania oprocentowanie "rachunek a'vista- 0,41%' (zero całych 41
    setnych procenta)
    ROR-2,61% - wszystko oczywiście minus 20% dla Belki.