  • 1. Data: 2002-03-05 18:59:59
    Temat: [mBank] mBankTXT i Opera - to se ne da?
    Od: Madziak <w...@f...e.pl.>

    MbankTXT nie potrafi poprawnie współpracować z moją przeglądarką.
    Czy jest jakaś nakładka na mBankTXT tak aby wszystko u mnie chodziło jak
    należy? Albo czy da się np. skopiować przelew, wkleić go do notatnika
    oraz poustawiać dane jak należy, tak ażeby później mBankTXT sobie z tym
    poradził?
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    P.S. Przesiadka na IE nie wchodzi w gre - nie jestem na bieżąco w
    łataniu jej dziur.

    --
    pozdrawiam Madziak

  • 2. Data: 2002-03-06 12:45:24
    Temat: Re: [mBank] mBankTXT i Opera - to se ne da?
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Marcin Wyszomierski" <f...@n...pl> wrote in message

    > Miedzy innymi to jeden z powodow dla ktorych wybralem Inteligo.
    > Inteligo wspolpracuje bez problemow z przegladarkami textowymi:
    > (lynx, w3m, links) - testowalem. Oczywiscie zalagowac trzeba sie
    > bezposrednio na https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web.
    > Potem jest juz ok.

    Nieprawda program InteligoTXT nie współpracuje z Operą
    Chodzą też słuchy, że InteligoGIF nie współpracuje z IE6.0
    :-))))

    BAH
    PS.
    mBanTxt, to program prywatnej osoby
    i nie ma to nic wspólnego z tym
    czy mBank współpracuje z przeglądarkami.

  • 3. Data: 2002-03-06 13:00:01
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

> [...]

    Inteligo wspolpracuje bez problemow z przegladarkami textowymi:
    (lynx, w3m, links) - testowalem. Oczywiscie zalagowac trzeba sie

    --|mw|