    From: "EmBa" <e...@u...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukasie, opamiętaj si
    Date: Tue, 13 Apr 2004 22:44:25 +0200
    Sender: e...@o...pl@multi.multisoft.com.pl

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:c5heu5$a29$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Figaro" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > już
    >
    > hi hi - sorki - ale twoj mail wyglada jakbys kierowal go do sciany placzu
    > :-))
    > mam nadzieje ze chociaz jego wyslanie zostalo wysluchane/wyczytane przez
    > stworce ;-))

    No to ja też dołączę :-) a raczej ;-( i skieruję ten email do ściany
    płaczu.
    Niestety ale LukasBank odwala straszną chałturę tym swoim dostępem do konta
    przez Internet. Po paru miesiącach użytkowania eKONTO Pro stwierdzam, że
    poziom usługi jest żenujący. O ile kiedyś interfejs użytkownika był dobry -
    porównując go np.: do starego SEZ@MA z BPH to teraz zaczyna powoli zostawać
    w tyle za innymi bankami a choćby za wspomnianym SEZ@MEM który po "liftingu"
    i wielu bólach funcjonuje jak należy. Wg mnie przyszedł czas na jakieś
    zmiany.
    Dostęp do konta w Lukasie określiłbym jako quasi online bo trzeba sobie
    zaktualizować stan żeby wiedzieć jaki jest w danej chwili, ale w obecnej
    sytuacji jest typu offline :-(
    Jak tak dalej pójdzie to będzie trzeba rozglądnąć się za czymś nowym