  • 1. Data: 2002-12-17 15:15:57
    Temat: [LukasBank]
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam
    Zastanawiam sie nad przenosinami z BZWBK do innego tanszego banku. Mam pytanie
    do posiadaczy konta w LukasBanku:
    Czy nie ma problemu z dostepem do pieniedzy za pomoca VE, bo na LukasLinii mi
    mowili, ze moze wystapic 1 dniowe opoznienie z dostepem do pieniedzy.

  • 2. Data: 2002-12-17 15:37:07
    Temat: Re: [LukasBank]
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:574f.00000197.3dff3fac@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
> [...]
    > Czy nie ma problemu z dostepem do pieniedzy za pomoca VE, bo na
    > LukasLinii mi mowili, ze moze wystapic 1 dniowe opoznienie z dostepem

    Ja właśnie tak się przeniosłem. Generalnie jestem zadowolony, z wyjątkiem -
    patrz niedawne wątki.

    Od ponad dwóch lat korzystam i nie ucierpiałem z powodu żadnego "opóźnienia
    z dostępem do pieniędzy". Ze względu na procedurę aktualizacji sald problem
    ten może być uciążliwy dla osoby, która lubi trzymać saldo prawie równe
    zeru.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-17 17:45:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mi
    > mowili, ze moze wystapic 1 dniowe opoznienie z dostepem do pieniedzy.

    Rzeczywiście taki problem może wystąpić, ale nie robiłbym z tego jakiejś
    tragedii :-) Lukas to bank z tych przyjemniejszych i generalnie jest to bank
    godny polecenia - ale moja mama jednak po przejściu tam z Citi, po paru
    miesiącach znowu odświeżyła rachunek w Citi :-)
    Mi w Lukasie nie podoba się brak integracji kanałów. Czyli troszkę co innego
    w oddziale, Internecie i bankomacie - poza tym osobne identyfikatory do
    Internetu i IVR.
    Sprawdź też ofertę MultiBanku - to mógłby być bank w Twoim typie.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski