  • 1. Data: 2002-12-17 13:46:29
    Temat: Inteligo - hasła logowania WWW
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Jak zakładałem konto Inteligo, dozwolone hasła logowania WWW miały od 6 do 8
    znaków.
    Dzisiaj udało mi się zmienić hasło na dłuższe niż 8 znaków.

    Nie wiem, czy ta zmiana nastąpiła ostatnio przy przeróbce stron
    transakcyjnych, ale oceniam ją pozytywnie.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-17 17:46:19
    Temat: Re: Inteligo - hasła logowania WWW
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Nie wiem, czy ta zmiana nastąpiła ostatnio przy przeróbce stron
    > transakcyjnych, ale oceniam ją pozytywnie.

    Ale potrafisz się zalogować na to dłuższe hasło? :-)

    K. Kowalski