  • 1. Data: 2002-12-17 15:21:31
    Temat: Przelew ING->mBank
    Od: b...@p...fm (Bartek Horoniecki)

    Ktoś się orientuje jak to bywa.... przelew poszedł dziś rano z ING o
    16 w mBanku ani śladu.
    Orintują się grupowicze jak to bywa z propagacją czasu uwidocznienia
    środków w mBanku od momentu zaksięgowania transakcji.

    B Horoniecki

    Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16ab

  • 2. Data: 2002-12-17 16:25:15
    Temat: Re: Przelew ING->mBank
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Bartek Horoniecki" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Orintują się grupowicze jak to bywa z propagacją czasu uwidocznienia
    > środków w mBanku od momentu zaksięgowania transakcji.

    Co to znaczy poszedł? Jeżeli złożyłeś w banku - to dojdzie jutro.
    Jeśli przez BSKOnline to
    jeżeli złożyłeś po 11.00 to dojdzie jutro
    jeśli złożyłeś przed 7.00 to dojdzie dziś
    jeśli złożyłeś pomiędzy 7.00 a 11.00 to
    dojdzie dziś - gdy masz konto komfort lub prestiż lub VIP
    w przeciwnym wypadku dojdzie jutro...

    Tak to z grubsza wygląda - doprecyzujcie mnie jeśli chodzi o godziny... ;-)

    RJCz

  • 3. Data: 2002-12-18 11:16:09
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    > Co to znaczy poszedł? Jeżeli złożyłeś w banku - to dojdzie jutro.
    > Jeśli przez BSKOnline to
    > jeżeli złożyłeś po 11.00 to dojdzie jutro

    ja wysylam zwykle ok 11:25 i dochodzi ok 16:30. Konto Komfort.

    Pozdrawiam
    Arek