  • 1. Data: 2004-06-30 04:39:18
    Temat: [Lukas] znowu nie działa :-(
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Niestety, wczoraj wieczorem działał po czym znowu przestał :-(

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 2. Data: 2004-06-30 05:35:47
    Temat: Re: [Lukas] znowu nie działa :-(
    Od: "Olek" <a...@p...onet.pl>

    > Niestety, wczoraj wieczorem działał po czym znowu przestał :-(

    Podobno dzisiaj po 9:00 ma dzialac, tak powiedziala Lukas Linia :-)))))
    Juz widze jak to bedzie dzialalo :-(

    Olek

  • 3. Data: 2004-06-30 07:07:10
    Od: "BM" <s...@T...pl>

    Mają też problem z sesjami Elixiru. Pierwszy raz nie doszły tego samego dnia
    pieniądze przelewane z VBanku, przy czym zawsze wysyłane były tak, żeby
    załapać się na środkową sesję KIR'u by Lukas mógł je zassać na wieczór
    (uwzględniłem ostatnie zmiany w sesjach VBanku)

    Pozdrawiam BM

  • 4. Data: 2004-06-30 08:50:27
    Od: "Ra-Ash" <r...@p...onet.pl>

    > Podobno dzisiaj po 9:00 ma dzialac, tak powiedziala Lukas Linia :-)))))
    > Juz widze jak to bedzie dzialalo :-(

    LOL zalogowalem sie ..
    Cud normalnie :] To juz drugi dzisiaj ..
    Stan konta z wczoraj, aktualizacja nie dziala, nie wiem czy dwa przelewy
    przyszły, a karte trzeba spłacić .. wrr..
    Lukas Bank .. (Czy) Tak powinno byc w kazdym banku ?
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 5. Data: 2004-06-30 09:19:31
    Od: "Ra-Ash" <r...@p...onet.pl>

    > LOL zalogowalem sie ..
    > Cud normalnie :] To juz drugi dzisiaj ..
    > Stan konta z wczoraj, aktualizacja nie dziala, nie wiem czy dwa przelewy
    > przyszły, a karte trzeba spłacić .. wrr..

    Tak sie naiwnie zapytam udalo sie komus wykonac aktualizacja stanu konta ?
    Ja dostaje "Serwer jest zajęty. Prosimy spróbować pózniej"
    Please, niech ktos z Wroclawia sie przejdzie pod Swiebodzki do Lukasa i powie
    chlopakom z ich IT zeby przestali rozlewac kawe w serwerowni ;) Mam kilka
    przelwow do wykonania :[
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 6. Data: 2004-06-30 10:26:15
    Od: "M." <m...@i...pl>

    Cudem zleciłam wczoraj w nocy kilka przelewów.
    Z nadzieją, ze wyjdą dziś rano - ale do tej pory mam je "w realizacji".
    Mało tego, nie działają opcje "edytuj" i "usuń" przelew w realizacji.

    M.

  • 7. Data: 2004-06-30 12:37:06
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Cudem zleciłam wczoraj w nocy kilka przelewów.
    > Z nadzieją, ze wyjdą dziś rano - ale do tej pory mam je "w realizacji".
    > Mało tego, nie działają opcje "edytuj" i "usuń" przelew w realizacji.

    dzisiaj to juz jakas plaga, citibank tez mial duze problemy do 13.00

  • 8. Data: 2004-06-30 21:26:10
    Od: "Andrzej Bielecki" <d...@h...com>

    niby można się zalogować ale nie ma operacji a co do przelewów to zobaczymy
    jutro :)

    Drzejb