  • 1. Data: 2004-06-29 23:14:31
    Temat: internetowy bank za granica
    Od: "elto" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Przeczytalem wiekszosc wczesniejszych postow, lecz nie znalazlem (oprocz
    informacji na temat DB) satysfakcjonujacej dla mnie odpowiedzi na pytanie - w
    jakim banku zagranicznym (Niemcy, Wlk. Brytania, Szwajcaria, USA) mozna zalozyc
    konto online, nie ruszajac sie z domu.
    Chodzi mi o konto z minimalna ilosci gotowki oraz jak najnizsze oplaty za
    prowadzenie konta.
    Dzieki za informacje...

  • 2. Data: 2004-06-30 05:44:59
    Temat: Re: internetowy bank za granica
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Tutaj na 100% zalozysz sobie konto przez Internet w Szwajcari

    https://www.postfinance.ch/FinancePortal/handle/evtM
    ain.do

    __

    Ja potrzebuje konta we Wloszech.
    Jest to mozliwe przez Internet?

    patek

  • 3. Data: 2004-06-30 09:14:40
    Od: "Ra-Ash" <r...@p...onet.pl>

    > Tutaj na 100% zalozysz sobie konto przez Internet w Szwajcari
    >
    > https://www.postfinance.ch/FinancePortal/handle/evtM
    ain.do

    Opłaty za prowadzenie maja spokojnie do przejscia, ciekawe sa te ich czipowe
    karty do bankowamtów. Szkoda, ze działaja jedynie w ich ATM'ach, moze cus
    więcej jest w tych pdf'ach ze szczegolami, ale niemiecki nigdy nie byl moja
    silna strona :(
    Natomiast opłaty za KK to już maja troszke bardziej europejskie :]
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 4. Data: 2004-06-30 11:00:20
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <2...@n...onet.pl>, Ra-Ash wrote:

    > więcej jest w tych pdf'ach ze szczegolami, ale niemiecki nigdy nie byl moja
    > silna strona :(

    jest przeciez angielska wersja (nie pamietam czy PDFow tez) ?

    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 5. Data: 2004-06-30 12:53:50
    Od: "Ra-Ash" <r...@p...onet.pl>

    > jest przeciez angielska wersja (nie pamietam czy PDFow tez) ?

    Pewnie że jest angielska wersja, ale regulaminy w pdf'ach sa tylko po
    niemiecku. Po angielsku są jeszcze szczegły konkretnych produktów, dalej juz
    przestaje byc miedzynarodowo ;)
    Ciekaw jestem czy mozna sobie np umowy zazyczyc po angielsku :] ?
    Bo jakis papiur trzeba chyba podpisac ? Az tacy wirtualnie to oni nie sa ;( ??
    Chyba odzaluje kilka frakow i powalcze z nimi dla sportu.
    pozdr

    APr